w , ,

Wójcik, najlepiej ubrany sklep dla dzieci już od piątku

– Podstawą filozofii marki Wójcik jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje z doskonałości każdego detalu. Dlatego dbamy nie tylko o nasze kolekcje, ale również o sklepy. Troszczymy się o miejsca, do których zapraszamy dzieci i rodziców. Bardzo nam zależy, aby wizyta w salonie Wójcik była synonimem dobrze spędzonego czasu dla całej rodziny – mówi Dominika Rytwińska, Brand Manager w firmie Wójcik Fashion Group. 

Dlatego w będącym swoistą wizytówką firmy sklepie marki Wójcik w bielskiej Galerii Sfera przeprowadzono gruntowną metamorfozę. Zmianie uległy witryna, meble, kolorystyka, oświetlenie, aranżacja – wszystko po to, aby przestrzeń sklepu stała się jeszcze bardziej przyjazna dla odwiedzających. Docelowo zmiany obejmą wszystkie sklepy sieci.

Odnowiony salon marki Wójcik w bielskiej Sferze zostanie otwarty w najbliższy piątek, 29 lipca o godz. 9.00. Przez pierwsze trzy dni na dzieci i rodziców czekać będzie mnóstwo atrakcji, wśród których znajdą m.in. malowanie buziek, warsztaty cyrkowe czy możliwość przedpremierowego zapoznania się z kolekcją Jesień/Zima 2011 oraz otrzymania bonów uprawniających do 10 procentowej zniżki. Do pozostałych sklepów sieci najnowsza kolekcja trafi czwartego sierpnia br.

Punkt o powierzchni 135 m2 w Galerii Sfera powstał w 2001 roku i był to pierwszy firmowy sklep Wójcik. Firma posiada aktualnie 52 placówki Wójcik, których wystrój będzie sukcesywnie poddawany metamorfozie.

Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej. Ubranka w rozmiarze 68 – 134 cm tworzą linię Wójcik Kids, kolekcja Young to już rozmiary 122-158 cm.

# # #

Informacje o marce Wójcik:

Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, istnieje od 1987 roku i jest wiodącą marką Wójcik Fashion Sp.z o.o., Sp.k.

Podstawą filozofii marki jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałość każdego detalu. Kolekcje charakteryzuje najwyższa jakość, ciekawe wzornictwo i niespotykany design. Wójcik kreuje modę dla dzieci w wieku 0,5-7 lat.

W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 52 placówki, w tym sklepy własne, franczyzowe oraz placówki partnerskie. Wójcik obecny jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.

Od 2009 roku do Wójcik Fashion należy również marka Hot Oil, która reprezentuje ubrania
w stylu young casual dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat.

Więcej informacji o firmie Wójcik Fashion można uzyskać pod adresem www.wojcik.com.pl

Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/

Nowe serwisy i rekordowy wzrost zasięgu w IDMnet

MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w 2010 roku wg Recma