w , ,

Wanilia, czekolada, a może lekcja baletu? Propozycje odzieżowej marki Wójcik na jesień i zimę 2011

Moda dla dzieci rządzi się swoimi prawami. Nie ma w niej miejsca na nudę, nieprzemyślane rozwiązania i słabe wykonanie, które oceniają i najmłodsi, i rodzice. Z myślą o pasjonatach stylu, jakości i wygody powstało kilkanaście propozycji tematycznych i blisko 10 kolekcji okolicznościowych tworzących jesienno-zimowa kolekcję marki Wójcik.

Już nazwy motywów przewodnich najnowszej kolekcji polskiej firmy odzieżowej zapowiadają udaną przygodę z modą. Znaleźć w niej można stonowane zestawy: „Wanilia i Czekolada”, „Pociągiem przez Świat”, „Szlaki natury”, „Mój Błękitny Miś” oraz „Sowia historia”, jak również porywające, kolorowe kompozycje „Rock i Zabawa”, Rajdowy Zwycięzca” czy „Sfera Powietrzna”.

– Z marką Wójcik każdy dzień może być ciekawie ubrany. Łączymy to co modne, z tym, co wygodne. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu, to wyróżniki naszej firmy, kolekcji, wszystkich jej elementów – mówi Dominika Rytwińska Brand Manager w firmie Wójcik Fashion Group.

Jesienno-zimowe propozycje marki Wójcik obejmują ubranka oraz dodatki, dzięki czemu stworzyć można kompletne kreacje na uroczyste okazje, zestawy dobre do codziennej zabawy, a nawet uprawiania sportów. Ubranka w rozmiarze 68 – 134 cm tworzą linię Wójcik Kids, kolekcja Young to już rozmiary 122-158 cm.

Kolekcja Jesień/Zima 2011 trafi do sklepów marki Wójcik już piątego sierpnia br. Będzie również dostępna w sklepie on-line: http://www.wojcikonline.com

# # #

Informacje o marce Wójcik:

Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, istnieje od 1987 roku i jest wiodącą marką Wójcik Fashion Group Sp.z o.o., Sp.k.

Podstawą filozofii marki jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałość każdego detalu. Kolekcje charakteryzuje najwyższa jakość, ciekawe wzornictwo i niespotykany design. Wójcik kreuje modę dla dzieci w wieku 0,5-7 lat.

W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 52 placówki, w tym sklepy własne, franczyzowe oraz placówki partnerskie. Wójcik obecny jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.

Od 2009 roku do Wójcik Fashion Group należy również marka Hot Oil, która reprezentuje ubrania w stylu young casual dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat.

Więcej informacji o firmie Wójcik Fashion Group można uzyskać pod adresem www.wojcik.com.pl Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/

„Chłodzenie Adiabatyczne” Trane zapewnia większą niezawodność i wydajność systemów

MultiPad PMP5080B – reprezentant mocy