Firma Oracle zaprezentowała firmom z branży handlu detalicznego nową aplikację Oracle Retail Merchandising Analytics z wbudowanymi funkcjami analizy danych biznesowych, która udostępnia wskaźniki wydajności dotyczące całego przedsiębiorstwa oraz umożliwia szybsze reagowanie na możliwości rynkowe.
· Oracle Retail Merchandising Analytics wykorzystuje aplikacje analityczne Oracle w celu uzyskania dostępu do danych z różnych źródeł, takich jak aplikacje do zarządzania finansami, personelem, kontaktami z klientem (CRM) i sprzedażą detaliczną, oraz w celu analizy uzyskanych danych.
· Ta wspomagająca sprzedaż aplikacja analityczna zapewnia wgląd w kluczowe wskaźniki wydajności – takie, jak sprzedaż ilościowa, wydajność sklepów, skuteczność promocji i obniżek cen, rotacja zapasów, tendencje w zakresie sprzedaży i rentowności oraz obecne i potencjalne braki magazynowe.
· Wszystkie konsole analityczne zapewniają możliwość podejmowania działań na podstawie uzyskanych wskaźników ― użytkownicy mogą zamawiać więcej zapasów, przenosić towary w inne miejsca lub uruchamiać promocje po przekroczeniu przez wskaźniki wyznaczonych progów.
· Ten typ aplikacji analitycznych działających w pętli zamkniętej lub reagujących na zaistniałe warunki wykorzystuje wbudowane funkcje, aby ułatwić użytkownikom podejmowanie działań w zależności od informacji udostępnionych przez konsolę lub raport.
· Aplikacje Oracle Retail Analytics są zoptymalizowane pod kątem działania na maszynie bazodanowej Oracle Exadata oraz na platformie Oracle Exalogic Elastic Cloud, dzięki czemu zapewniają wyjątkowo wysoką wydajność niezbędną do obsługi ogromnych ilości danych bez rezygnowania z dogłębności analizy.
· Aplikacje Oracle Retail Analytics można zintegrować z innymi aplikacjami Oracle oraz innych producentów. Można je wdrażać samodzielnie lub wraz z innymi aplikacjami, odpowiednio do specyficznych potrzeb informacyjnych oraz uwarunkowań danego środowiska aplikacji.Rozwiązanie to jest skonfigurowane fabrycznie, co pozwala klientom szybciej osiągnąć zamierzone korzyści dzięki skróceniu czasu wdrażania oraz obniżeniu całkowitego kosztu posiadania.
· Raporty są dostarczane na urządzenia przenośne i komputery biurkowe w różnych formatach ― możliwość tę udało się jeszcze bardziej rozbudować dzięki wykorzystaniu przez aplikację pakietu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition.
· Aplikacja Oracle Retail Merchandising Analytics jest już dostępna w sprzedaży. Rozwiązanie oferuje także w pakiecie integrację z rodziną produktów Oracle Retail Merchandising oraz odpowiednimi aplikacjami analitycznymi.
Informacje o rozwiązaniach Oracle Retail
Oracle udostępnia firmom z branży handlu detalicznego kompleksowy, otwarty i zintegrowany pakiet aplikacji biznesowych, rozwiązań serwerowych i systemów pamięci masowej, które zostały przystosowane do współpracy w sposób zapewniający optymalizację każdego aspektu działalności biznesowej sieci detalicznych.Wszystkie spośród 20 najbardziej liczących się sieci detalicznych z całego świata, w tym sieci odzieżowe, drogeryjne, artykułów metalowych i specjalistyczne ― wykorzystują rozwiązania Oracle w celu uzyskiwania wglądu w dane o znaczeniu krytycznym, usprawnienia procesów biznesowych oraz poprawy wydajności.Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/goto/retail.