Grono klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego klienta. Tym razem swoje działania email marketingowe powierzył GetResponse Meritum Bank.
Zasady współpracy przewidują działania z zakresu email marketingu, które będą doprecyzowywane na bieżąco wraz z poziomem zaangażowania ekspertów Getresponse w poszczególne etapy kampanii Meritum Bank.
“Wybraliśmy GetResponse ponieważ chcemy być spokojni o profesjonalizm i efektywność naszego email marketingu. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie GetResponse na rynkach zagranicznych oraz ich kompleksowe usługi zaprocentują wynikami w zakresie email marketingu.” – mówi Anna Ratajczak, E-Marketing Specialist wMeritum Bank.
“Meritum Bank to już kolejna znana i duża marka, która w ostatnim czasie obdarzyła nas zaufaniem powierzając nam prowadzenie kampanii email marketingowych. Cieszymy się, że polskie firmy nie tylko coraz częściej zaczynają wierzyć w efektywność email marketingu, ale chcą go tworzyć właśnie z nami.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix właściciela GetResponse.
Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Big Star, Raiffeisen Insurance Agency oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.