w , ,

Marsjanki zachęcają do pomocy

Podstawą komunikacji marki jest konkurs dla najmłodszych, wsparty kampanią w telewizji i Internecie, m.in. przygotowaną specjalnie na tę okazję interaktywną stroną internetową, a także działaniami public relations.

Najnowsza kampania marki Marsjanki kładzie nacisk na uświadomienie najmłodszym, że pomaganie może być zabawą – niewiele kosztuje, a przynosi mnóstwo radości i satysfakcji” – mówi Anna Wojnar, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę. Kampania skierowana jest głównie do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jej celem jest wsparcie dorosłych w niełatwym zadaniu, jakim jest nauczenie swoich pociech, że warto pomagać.

Zorganizowany przez agencję reklamową Hypermedia Isobar na zlecenie producenta Marsjanek konkurs polega na przesłaniu rysunku ukazującego sytuację, w której dziecko pomaga innym. Najlepsza praca posłuży jako scenariusz do reklamy Marsjanek, a jej autor otrzyma ponadto atrakcyjną konsolę do gier. Dodatkowo 100 wyróżnionych przez Jury rysunków zostanie nagrodzonych zestawami plastycznymi oraz produktami Marsjanki, natomiast na każdego, kto prześle pracę czeka nagroda gwarantowana – Dyplom Marsjańskiego Pomocnika.

 

Na potrzeby komunikacji konkursu powstała interaktywna strona www.pomaganiezmarsjankami.pl, gdzie – oprócz informacji o samym konkursie i produktach marki Marsjanki – można obejrzeć galerię wszystkich nadesłanych prac.

Konkurs „Pomaganie z Marsjankami to zabawa z nagrodami” trwa od 03.10.2011 do 11.12.2011 roku. Wspiera go intensywna kampania TV. 30-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w radosnej, kolorowej konwencji, przedstawia chłopca, który dzięki porcji Marsjanek ma energię sprostać codziennym wyzwaniom, bez obaw o jesienne przeziębienia. Bohater reklamy przenosi sytuacje z życia codziennego na kartkę papieru, co może mu pomóc w wygraniu atrakcyjnych nagród w Marsjańskim konkursie, prezentowanych pod koniec spotu.

Kampania telewizyjna objęła swoim zasięgiem ogólnopolskie oraz tematyczne stacje telewizyjne. Dodatkowo wspierają ją działania w Internecie.

Kreację przygotowano we współpracy z agencją reklamową Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.

Avatar photo

Napisane przez Open Media

Marmur ma efektownego konkurenta

Fitella wspierała uczestniczki prestiżowego konkursu modelek