w

Grupa BMW szkoli swoich klientów z bezpiecznej jazdy

BMW Financial Services Polska i Alphabet Fleet Management Polska, spółki Grupy BMW specjalizujące się w finansowaniu oraz kompleksowej obsłudze samochodów, zaprosiły swoich klientów na spotkania połączone z doskonaleniem umiejętności bezpiecznej jazdy w ramach BMW Driving Experience.

Wydarzenia odbyły się w pod koniec kwietnia br. na podwarszawskim Torze Modlin. Pierwszego dnia uczestnikami byli opiekunowie służbowych flot po stronie klientów Alphabet Polska, a kolejnego dnia klienci indywidualni i biznesowi korzystający z usług finansowania w BMW Financial Services.

Po stronie Grupy BMW spotkania zainaugurowali odpowiednio Piotr Wróbel, Chief Commercial Officer w Alphabet Polska, a kolejnego dnia Marcin Lewandowski i Piotr Rogoźnicki, Area Sales Manager’owie w BMW Financial Services.
 

 

 

Po części oficjalnej uczestnicy przystąpili do szkolenia BMW Basic Safety Training, czyli treningu doskonalenia techniki jazdy stworzonego z myślą zarówno o początkujących, jak i doświadczonych kierowcach. 

„Program szkolenia objął elementy związane z bezpieczeństwem oraz mechaniką zachowania się samochodu w różnych sytuacjach na drodze i dał naszym klientom możliwość doskonalenia swoich umiejętności w kontrolowanych warunkach i pod okiem wysoko wyspecjalizowanych ekspertów – mówi Piotr Wróbel, CCO Alphabet Polska. Począwszy od nauki prawidłowej pozycji za kierownicą, poprzez kwestie związane z hamowaniem, nagłą zmianą pasa ruchu, ominięciem przeszkody aż po opanowanie auta w nad- i podsterowności.”

  

„Po warsztatowej części teoretycznej uczestnicy wydarzenia przystąpili do szlifowania swoich umiejętności w praktyce, zyskując jednocześnie niepowtarzalną okazję do zapoznania się z parkiem najnowszych modeli BMW oraz ich możliwości – mówi Krzysztof Zaremski, CSO BMW Financial Services. To szkolenie dało naszym klientom możliwość zdobycia praktycznych umiejętności, które pozwalają poczuć się pewnie i bezpiecznie za kierownicą niezależnie od okoliczności” 

 W spotkaniach Grupy BMW połączonych ze szkoleniami bezpiecznej jazdy w ciągu dwóch dni wzięło udział w sumie ponad 50 klientów spółek Alphabet Polska Fleet Management oraz BMW Financial Services Polska. 

 

Napisane przez Alphabet Polska

Jak zrobić z cytryn lemoniadę? NeuroGrafika jako sposób na szczęśliwe życie.

Pomnik osoby, której nikt nigdy nie widział. Jest pomysł, by w Polsce uhonorować tajemniczego twórcę Bitcoina