Najmłodsi i ich rodzice mogli spróbować Nowości Muller: owocowego, Wiśniowo – Bananowego Müllermilk i trzech bajkowych Müller Mix.
Nowość Müllermilk, to owocowo – mleczne orzeźwienie, idealne na gorące dni. To połączenie wiśni z bananem w butelce przepysznego mleka, które jest siódmym smakiem w portfolio Müllermilk. To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują nowości, ale i oferta dla wielbicieli owocowo – mlecznych przyjemności.
Müllermilk charakteryzuje się atrakcyjna butelka, która wyróżnia się wyjątkowa szata graficzna i dużą gramatura (400 ml). Również poręczny jej kształt jest doceniany przez konsumentów.
Müllermilk to numer 1* w dynamicznie rosnącej kategorii mlek smakowych. To produkt, który coraz częściej wybierają konsumenci.
W portfolio Müllermilk można również znaleźć takie smaki jak: Pistacjowo – Kokosowy, Czekoladowy, Bananowy, Waniliowy, Truskawkowy i Malinowy.
Kolejna nowość,to Müller Mix dla dzieci. Są to jogurty w 3 różnych smakach uwielbianych przez najmłodszych (waniliowym, truskawkowym, malinowym), z oddzielnym kącikiem chrupek w czekoladzie, w charakterystycznej bajkowej szacie graficznej z Piratem, Księżniczką lub Ufo. Produkt zawiera wapń oraz białko niezbędne do prawidłowego rozwoju kości.
Wprowadzenie nowych smaków jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktów na rynek.
O wyśmienitych smakach nowości Müller, będzie można przekonać się już w sobotę. Zapraszamy!
* MEMRB, udziały wartościowe Müllermilk 36%, Hipermarkety 2010
Więcej informacji na temat produktów Müller: