w , ,

Bank Credit Agricole rozpoczyna kampanię edukacyjną #mniejplastiku

– Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.

Swoją misję bank realizuje poprzez partnerstwo w międzynarodowym projekcie Plastic Odyssey, a także organizując lokalne działania np. w ramach akcji sprzątania plaż Bałtycka Odyseja i rzek Recykling Rejs, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Ale to nie wszystko – właśnie rusza intensywna kampania informacyjna w Internecie.

– Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym – mówi Przemysław Przybylski. 

Pierwszy odcinek podcastu wypełniony jest rozmowami z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą: co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią? Słuchacze dowiedzą się także, w jaki sposób bank Credit Agricole włącza się w ochronę środowiska i co mogą zrobić inne firmy, żeby nam wszystkim żyło się lepiej.

Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.

Podcastu można słuchać na stronie https://www.credit-agricole.pl/mniejplastiku/posluchaj-podcastu-mniejplastiku a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę: #mniejplastiku i dodać go do ulubionych.

Avatar photo

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

Credit Agricole Złotym Liderem Jakości 2020

Firma Kaspersky otrzymuje certyfikat ISO 27001 dla swoich systemów bezpieczeństwa danych