Amellie, prowadzona przez panią Halinę i Mirosława Zakrzewskich ma 90 m. kw. na których znajdzie się docelowo ok. 6 tysięcy pozycji asortymentowych. Oferta sklepu skoncentrowana jest na kosmetyce kolorowej, pielęgnacyjnej oraz zapachach.
Państwo Zakrzewscy, działający w branży od 15 lat wiedzą jak wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów – „Znamy naszych stałych klientów. Wiemy co kupują i czego potrzebują. Przychodzą do nas nie tylko po zakupy, często chcą po prostu porozmawiać. Szukają porady w zakresie wyboru odpowiedniego dla siebie produktu ale nierzadko rozmowa kończy się na opowiadaniu o sukcesach dzieci, sprawach zawodowych, radościach i smutkach. Dlatego właśnie klient wychodzi od nas zadowolony i uśmiechnięty – bo może zostawić troski i zrobić zakupy, z których będzie naprawdę zadowolony”. Silną stroną nowej drogerii jest także doświadczony i przyjazny personel, posiadający szeroką wiedzę o asortymencie i umiejący doradzić klientowi.
Za działaniem w ramach struktur Drogerii Polskich przemawia długofalowa współpraca państwa Zakrzewskich z dystrybutorem Błysk, z którym sieć jest związana, jego ciekawa oferta oraz kompetentny przedstawiciel handlowy.
Jaka jest recepta na sukces w tak ciężkim dla handlu detalicznego okresie? „W czasach kryzysu kto nie inwestuje, cofa się podwójnie i traci entuzjazm do działania. Uważamy, że najlepiej inwestuje się w kryzysie, gdy słabsi gracze się wykruszają. Wtedy silni mogą złapać dobrą falę, na której popłyną i przetrwają trudny moment. Wierzymy, że kiedyś na pewno będzie lepiej!” – mówi Mirosław Zakrzewski.