w ,

Życie pełne pasji

 By pokazać w jaki sposób usługi cyfrowe mogą uczynić nasze życie pełniejszym i ciekawszym UPC Polska chce zachęcić wszystkich pasjonatów do podzielenia się ze światem swoimi zainteresowaniami. W tym celu, na swoim facebookowym profilu uruchomiło nową aplikację konkursową „Zajawieni Pasją”. Celem akcji jest podkreślenie roli jaką innowacyjne usługi UPC i kanały tematyczne, mogą pełnić w odkrywaniu i rozwijaniu pasji.  Partnerem pierwszej odsłony konkursu są kanały muzyczne 4fun.tv, TV.DISCO i rebel:tv.

Wykorzystaj potencjał cyfrowych technologii

Możliwości, jakie w zakresie rozrywki oraz rozwoju osobistego oferuje cyfrowa telewizja i superszybki Internet wydają się niemal niezmierzone. Dostępność szeregu kanałów tematycznych, czy informacyjnych stwarza możliwość stałego poszerzania wiedzy i śledzenia na bieżąco i nteresujących nas wydarzeń. Oferta interaktywnej telewizji cyfrowej stanowi dziś gwarancję, że bez względu na ich rodzaj nie grozi nam telewizyjny zapping, a raczej pasjonująca wyprawa do wnętrza ziemi, na najpiękniejsze stadiony świata lub do centrum bieżących wydarzeń politycznych i społecznych. Telewizja cyfrowa to także szansa na spotkania z kulturą – teatrem, operą czy kinem. Szerokie portfolio kanałów tematycznych zaspokoi z pewnością również gusta nawet najbardziej wybrednych miłośników muzyki –  oferują one teledyski i programy prezentujące największe przeboje pop, przez klasykę, dance, po rock i alternatywę. Wybór spośród ponad 160 kanałów oraz 3700 materiałów „na żądanie” daje ogromne możliwości spersonalizowania treści, które chcemy oglądać i tematów, które chcemy zgłębić. Z kolei Internet stał się dla nas forum, które pozwala na nieskrępowaną swobodę rozwoju zainteresowań poprzez tworzenie nowych treści. Trudno dziś o bardziej demokratyczne i szerokie środowisko, w którym każdy może odnaleźć przestrzeń dla swojej aktywności. Superszybki Internet, który oferuje UPC Polska, stwarza tych możliwości nawet więcej – od game’ingu online i live streamingu po vloging. Dostęp do sieci daje także ogromne możliwości rozwoju zawodowego m.in. poprzez niezwykle dynamicznie rozwijające się platformy e-learningowe. Chłonąć wiedzę możemy także dzięki ogólnoświatowej modzie na digitalizację zasobów nauki i kultury. Już dziś możemy bez wychodzenia z domu odwiedzić najwspanialsze muzea i galerie świata.

Pokaż innym co Cię kręci

By zachęcić facebookowych fanów do rozwijania i dzielenia się z innymi swoimi zainteresowaniami UPC Polska uruchomiło specjalną aplikację konkursową. Celem akcji jest pokazanie roli jaką Internet oraz telewizja cyfrowa, przy wsparciu UPC i kanałów tematycznych, mogą pełnić w rozwoju osobistym. Konkurs „Zajawieni Pasją”, który właśnie został uruchomiony, zachęca fanów do przedstawienia swoich zainteresowań i opowiedzenia o nich za pomocą filmów lub zdjęć. Początek akcji to niepowtarzalna okazja dla wszystkich, których serce bije w rytm muzyki, którzy produkują, mixują i śpiewają. Patronem pierwszej odsłony akcji „Zajawieni Pasją” są kanały muzyczne 4fun.tv, rebel:tv oraz TV.DISCO, a jej zwycięzcy poznają telewizję od kuchni. Najbardziej „zajawieni muzyką” będą mogli poprowadzić odcinek listy „Lajk Czart” na antenie 4fun.tv lub „Eurodance Top 10” w TV.DISCO.

****

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1,5 miliona abonentów: ponad 1,3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 662 700 telewizji cyfrowej, 800 300 użytkowników internetu i 396 200 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 31 marca 2012r.).

Avatar photo

Napisane przez Black&White PR

Postaw na kwiaty i kolory – nowa kolekcja Villeroy & Boch Modern Grace Peonia

Nowość w zakupach on-line w Bricomanie