w ,

Postaw na kwiaty i kolory – nowa kolekcja Villeroy & Boch Modern Grace Peonia

Modern Grace – porcelanowa klasyka
Ponadczasowa elegancja połączona z filigranowym szykiem i wielkomiejskim puryzmem – oto Modern Grace, znana kolekcja Villeroy & Boch. Niebanalne zestawienie klasycznej, białej porcelany z modernistycznymi formami sprawia, że Modern Grace ma wielu zwolenników zarówno wśród tradycjonalistów, jak i miłośników współczesnych wnętrz. Teraz, za sprawą kwiatowego dekoru nowej Modern Grace Peonia, Villeroy & Boch przemyca do Modern Grace zmysłowość i subtelność, będące dla wielu kwintesencją kobiecości.

Modern Grace Peonia – kwiaty i kolory
Inspirowane kwiatami piwonii, ozdobne wzory kolekcji Modern Grace Peonia, przywodzą na myśl klasyczną zastawę stołową, zachowując jednocześnie jej modernistyczny styl. Połączenie wyrazistych odcieni żółtego i stonowanych barw metali szlachetnych, nadaje kolekcji harmonijny charakter. Utrwala go obraz delikatnych, naszkicowanych z niezwykłą precyzją kwiatów. Jest to nowa, zaskakująca dla Modern Grace estetyka – dotychczasową cechowało połączenie wyrafinowanych kształtów ze śnieżnobiałą porcelaną, lub biało-szarą w przypadku kolekcji Modern Grace Grey.

Geometria u Villeroy & Boch
Zastawa stołowa Modern Grace wykonana jest z cienkiej porcelany kostnej, której zawdzięcza subtelny połysk i lekkość kształtów. Charakteryzują ją wyważone proporcje, faliste kontury i modernistyczne formy, inspirowane figurami geometrycznymi: kwadratem, prostokątem, elipsą, kołem i walcem. Nowa kolekcja Modern Grace Peonia z kolorowym, kwiatowym dekorem, wprowadzi na stół odrobinę ekstrawagancji, zachowując jednocześnie należną mu dostojność i elegancję.

Modern Grace Peonia to:
·  21 naczyń stołowych
·  najlepsza porcelana kostna
·  subtelne wzory naniesione techniką litografii
·  naczynia można okazjonalnie myć w zmywarce, wytrzymałość do 500 cykli.

Więcej informacji:
Ewelina Ciuchta|
Konkret PR
tel. kom. 508 338 267e-mail: [email protected] 

Avatar photo

Napisane przez Konkret PR

Podwójna przyjemność – pierwsza kampania Permen® King

Życie pełne pasji