Snickers® po raz kolejny udowadnia, że głodni nie jesteśmy sobą. Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. Ferie w mieście czy w górach? Już nie musisz się zastanawiać – Snickers® będzie wszędzie.
Pomimo kapryśnej aury sporty zimowe wciąż biją rekordy popularności. Podczas zaledwie godzinnej jazdy na nartach lub snowboardzie można spalić nawet do 500 kcal[1]. Warto więc mieć przy sobie smakowitą, energetyczną przekąskę. O tym, że podczas szaleństw na stoku „głodny nie jesteś sobą”, a nawet zimą w mieście lepiej „ogarnia się” i „nadąża” ze Snickers®, przypomina 700 nośników outdoorowych, rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy. Kultowy baton chce towarzyszyć nam wszędzie tam, gdzie dawka energii jest ważna – gdy zjeżdżasz, pędzisz przez miasto, czy jedziesz na ferie. Formaty OOH w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych. Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła – najbardziej znane „Głodny nie jesteś sobą” w górach oraz „Nie nadążasz? Zjedz Snickers®!” i „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!” w aglomeracjach miejskich.
Marka Snickers® docenia wkład ratowników górskich, którzy z poświęceniem dbają o zdrowie i życie wielbicieli gór. Aby choć trochę wesprzeć ich w codziennej pracy, wymagającej zaangażowania, doświadczenia, ale i energii, podarowała im porcję kultowych batonów. Wszystko po to, aby w szczycie zimowego sezonu ratownicy górscy nie byli głodni i zawsze byli sobą.
Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.
[1] Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej „Ruch – jak, ile i gdzie?”. pzh.gov.pl. Dostęp online: 14.01.2022