w

Zdrowie pod kontrolą w czasie zakupów

Centra handlowe coraz częściej angażują się w życie lokalnej społeczności inicjując wydarzenia odpowiadające jej zróżnicowanym potrzebom – również tym związanym z ochroną zdrowia. Posnania, po raz kolejny, nawiązała współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA-Poland organizując event o charakterze edukacyjnym i prozdrowotnym „Miej zdrowie pod kontrolą”

Wydarzenie odbyło się w sobotę 13 kwietnia w Posnanii. Celem naszej inicjatywy jest  promocja profilaktyki zdrowotnej i edukacja w tym zakresie. Dzięki współpracy z Apsys, zarządcą Posnanii, akcja dociera do szerokiego grona zainteresowanych. Wielu klientów skorzystało z bezpłatnych porad specjalistów i badań profilaktycznych. Daje nam to motywację do dalszej pracy. –  mówi Anna Sikorska, przedstawicielka Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland, organizatora cyklu „Miej zdrowie pod kontrolą”. 

Klienci, którzy odwiedzili Posnanię 13 kwietnia mieli możliwość m.in. wykonania profilaktycznego badania stomatologicznego i okulistycznego, w tym badania dna oka za pomocą oftalmoskopu. Studenci dietetyki prowadzili akcję edukacyjną z zakresu prawidłowego żywienia w połączeniu z pomiarami składu procentowego ciała, wagi i wzrostu. Udzielali także porad dietetycznych. 

Wydarzenie „Miej zdrowie pod kontrolą” wpisuje się w założenia, realizowanej przez Apsys, zarządcę Posnanii, polityki ESG. Ostatni event jest kolejnym w ramach naszej współpracy z IFMSA. Zdajemy sobie sprawę, że tempo życia, a także trudności z dostępnością usług medycznych, powodują, że często zapominamy o badaniach profilaktycznych. Organizując takie wydarzenia jak „Miej zdrowie pod kontrolą” dajemy naszym klientom szansę na bezpłatne skorzystanie z różnorodnych form bezpłatnej diagnostyki – a to wszystko niemalże podczas robienia zakupów. – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. Po raz pierwszy w ramach cyklu organizowanego przez IFMSA, dostępne było profilaktyczne badanie stomatologiczne wykonywane w zaaranżowanym na tą okoliczność mobilnym gabinecie dentystycznym. – dodaje Agnieszka Juszkis. 

Choć najbardziej oczywistą grupą docelową takich działań są seniorzy, stanowiący coraz liczniejszą grupę klientów, to doświadczenie Posnanii pokazuje, że akcja „Miej zdrowie pod kontrolą” wzbudza dużo szersze zainteresowanie wśród różnych grup wiekowych. 

Pozytywny odbiór organizowanego wydarzenia jest motywacją do tego, aby działania prospołeczne były realizowane jak najczęściej – podsumowuje Agnieszka Juszkis. 

Załączniki

Napisane przez PR_cheersstories

IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe

Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center