w

Wielkanocne stylizacje z Hot Oil

Święta Wielkanocne to okres zadumy i skupienia, ale też czas radości i intensywnych barw. Przyjęło się, iż przy świątecznym stole obowiązują eleganckie, klasyczne stroje: białe bluzki zestawione z ciemnymi spodniami lub spódnicami. Tymczasem, zdaniem stylistów marki Hot Oil, nic nie stoi na przeszkodzie, aby pozwolić sobie na odrobinę nonszalancji i kontrolowanego luzu w świątecznym ubiorze.

Dla chłopców Hot Oil proponuje najmodniejsze tego sezonu jeansy, biały t-shirt z nadrukiem, grafitową marynarkę i niedbale owinięty szal. Tym, którzy od marynarek stronią, alternatywą będzie granatowy sweterek, z dyskretnie wyglądającym kołnierzykiem jasnobłękitnej koszuli.

Grafitowa spódniczka strojona falbankami w połączeniu z białą koszulką, a na chłodniejsze dni biały żakiet o prostym, nieco luźniejszym kroju, to z kolei propozycja Hot Oil dla młodych dziewcząt. Nastolatkom, które jednak spódniczkom mówią zdecydowane nie, styliści polecają zestawienie w „męskim” stylu – czarne spodnie niestandardowej długości, białą koszulkę z żabotem i jasnoszarą marynarkę.

– Nie chcemy namawiać młodych ludzi do odejścia od tradycji. Wielkanoc to czas podniosły, więc i strój powinien być stosowny do atmosfery. Nie oznacza to jednak, że młodzież powinna całkowicie rezygnować z kolorów i zabawy fasonami. Najważniejsze, by czuć się dobrze w wybranym przez siebie stroju. Nasze kolekcje dają właśnie taką możliwość – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.

###

 

Informacje o marce Hot Oil:

Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.

Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium,

firmy Wójcik Fashion.

Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.

Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marka Wójcik.

Sieć Hot Oil liczy obecnie 8 sklepów własnych, 43 franczyzowe oraz sklepy partnerskie.

 

Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl

Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php

 

Co powinniśmy wiedzieć o jajkach?

Przedświąteczne ceny w hipermarketach trzymają zeszłoroczny poziom podaje Koszyk cen dlahandlu.pl