Firma powierzyła agencji prowadzenie relacji z mediami oraz komunikację z social media. Do zadań agencji należą przede wszystkim działania PR, e-PR, jak również obsługa profili społecznościowych i współpraca z niezależnymi ekspertami.
W ramach realizacji umowy OmniPro zajmie się stworzeniem spójnej strategii wizerunkowej firmy Wader – Woźniak oraz PR produktowym dla wprowadzanych na rynek, nowych zabawek edukacyjnych.
Agencja pozyskała klienta w wyniku działań handlowych, za obsługę media relations odpowiada Weronika Tomanek, a social media – Katarzyna Janicka. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
O firmie Wader –Woźniak Sp. z o.o.
Wader – Woźniak jest wiodącym, krajowym producentem zabawek dla najmłodszych dzieci, na rynku obecna od 20 lat. Firma jest również pierwszym co do wielkości polskim pracodawcą w sektorze zabawkarskim. Firma eksportuje swoje produkty do ponad 30 krajów świata. Wszystkie zabawki Wadera posiadają atesty, są wytrzymałe i pełnią funkcje edukacyjną. Misją firmy Wader jest wspieranie rodziców i nauczycieli przedszkolnych w dbaniu o prawidłowy rozwój psychoruchowy dzieci w ich pierwszych latach życia, poprzez dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych zabawek rozwijających kreatywność dzieci, kształtujących umiejętność logicznego myślenia i zachęcających dziecko do zabaw ruchowych. Firma jest inicjatorem akcji edukacyjnych, których celem jest zwiększenie świadomości bezpieczeństwa wśród dzieci.