w

VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love

Z okazji walentynek ruszyła wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która wpisuje się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani. Aż 1/3 z nas obchodzi ten dzień z tymi, którzy są dla nas ważni – a więc z przyjaciółmi, dziećmi oraz… we własnym towarzystwie. Dlatego VeloBank zamienia Świat Bardziej Velo na Świat Bardziej Love. Działania będą prowadzone w kinie, internecie, social mediach, obejmą także placówki własne, kanały kontaktu z klientem oraz PR i komunikację wewnętrzną. 

VeloBank w swojej nowej kampanii zamiast zawężać walentynki tylko do zakochanych, ulepsza je rozszerzając ich znaczenie. Walentynkowe serca, uścisk, ciepłe słowo – należą się wszystkim, którzy są dla nas ważni. I jak się okazuje dokładnie takie myślenie towarzyszy sporej części Polaków. Wyniki reprezentatywnego badania VeloBanku pokazały, że wprawdzie 56 proc. osób spędzi ten dzień w towarzystwie partnera lub partnerki, ale już co trzeci badany docenia szersze grono: 13 proc. planuje aktywności z dziećmi, rodzicami, przyjaciółmi, znajomymi czy rodzeństwem, a co piąty ankietowany wybiera czas ze sobą samym.

Każde uczucie jest warte celebracji i docenienia. Dlatego z okazji 14 lutego na wszystkich – nie tylko zakochanych – będą czekały dwa produkty. Lokata Walentynkowa „Oszczędzaj na to, co kochasz”,  z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku na 3 miesiące, ważna do 18 lutego br. Ponadto, wspólnie z PRU, bank oferuje ubezpieczenie Start w Życie pod walentynkowym hasłem „Rozmowy z miłości o przyszłości”. Pozwala ono systematycznie gromadzić kapitał na potrzeby i marzenia m.in. dziecka w okresie jego startu w dorosłe życie.

Poza promocją nowych produktów, działania marketingowe VeloBanku wokół 14 lutego obejmują również spot reklamowy w kinach, w którym zielony logotyp zamieni się na czerwony, a zamiast „VELO” pojawi się „LOVE”. W placówkach klienci dostaną słodkości i kartki walentynkowe, które będą mogli wręczyć tym, których doceniają. W kanałach social media zostaną zaprezentowane wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku, które pokazuje, że Polacy już teraz celebrują rozszerzoną wersję święta, jak się okazało nie tylko, zakochanych. Na śledzących profile banku na Instagramie i Facebooku czekać będzie konkurs z możliwością wygrania biletów do kina. Tę samą nagrodę mogą zdobyć pracownicy banku, na których również czekają różne aktywacje i zaproszenie do wspólnego celebrowania walentynek.

– Z okazji walentynek nasz bank staje się LoveBankiem. Zapraszamy wszystkich do świata, gdzie miłości jest po prostu więcej. Rozszerzamy też swoją ofertę o Lokatę Walentynkową i przypominamy o ubezpieczeniu zabezpieczającym przyszłość dzieci „Start w Życie”. Tym samym oficjalnie, choć na krótki czas, zamieniamy Świat Bardziej Velo, który tak lubią nasi klienci, na Świat Bardziej Love, w którym miłość pozwala doceniać za wszystkie małe i duże rzeczy. Zachęcam też, żeby nie tylko w walentynki, ale jak najczęściej szukać okazji do bycia „bardziej love” – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Metodologia: badanie przeprowadzono na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1045 osób. Kwoty dobrane według reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji:  26 – 29 stycznia 2024. Metoda: CAWI.

Nota prawna: Lokata dostępna wyłącznie w Bankowości Mobilnej dla kwoty od 1 tys. zł do 20 tys. zł. Można posiadać tylko 1 aktywną Lokatę Walentynkową. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu umownego. Szczegóły oferty, w tym zasady założenia lokaty odnawialnej i nieodnawialnej zamieściliśmy w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych. Jeżeli masz lokatę odnawialną, po upływie okresu umownego oprocentowanie lokaty będzie zgodne z Tabelą Oprocentowania Lokat Terminowych. Oferta dostępna do 18.02.2024 r.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranej gwarantowanej sumy z tytułu dożycia/sumy ubezpieczenia, wybranego zakresu rozszerzającego zakres ubezpieczenia, okresu ubezpieczenia, częstotliwości opłacania składki, wieku ubezpieczonego oraz oceny ryzyka ubezpieczeniowego. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia Start w Życie oraz Ogólne Warunki Ubezpieczeń Dodatkowych. Znajdziesz w nich informacje m.in. o warunkach i zakresie ochrony, ograniczeniach oraz wyłączeniach odpowiedzialności Ubezpieczyciela. Szczegółowe informacje i dokumenty znajdziesz na stronie internetowej www.velobank.pl/ubezpieczenia.

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt oferuje VeloBank S.A. Więcej informacji, opłaty i prowizje dostępne na velobank.pl i w naszych placówkach.

Bank posługuje się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik

Napisane przez VeloBank

Walentynkowe oferty rozkochają w sobie klientów VeloBanku

Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?