„SCA to główny gracz w tej branży, a Tork jest jedną z jego globalnych marek. Podczas targów ISSA chcieliśmy dać klientom szaxansę odkrycia, jak nasze produkty sprawdzają się w atrakcyjnych przestrzeniach oraz pokazać kompleksowość ofert Tork” – mówi Małgorzata Łęcka, Regional Marketing Director, AFH East.
I tak oto powstało ogromne, dwupiętrowe stanowisko Tork City, z widocznymi z daleka logotypami Tork i pozostałych marek firmy SCA. Odwiedzający Tork City mogli nie tylko pospacerować po uliczkach „miasteczka”, ale też odpocząć w kawiarni, czy w japońskiej restauracji lub odwiedzić klinikę zdrowia albo warsztat samochodowy.
Miasteczko Tork tętniło życiem. Podczas spacerów jego uliczkami można było natknąć się na doręczyciela gazet, który zachęcał do przeczytania najnowszego numeru pisma „Away from Home” z informacjami z branży, zatrzymać się na kawę i ciastko w napotkanej kawiarni, poprosić o poradę doktora w klinice, lub przyjrzeć się, jak mechanik poleruje nowiutkiego Mercedesa. Można było także odwiedzić Sushi VIP Room, w którym na gości czekały hostessy ubrane w tradycyjne japońskie stroje. Atmosferę miejskiego szumu dopełniała odpowiednio dobrana muzyka.
W kawiarni goście mogli sprawdzić funkcjonowanie systemów do serwetek N4, które dzięki dozowaniu tylko jednej serwetki za każdym razem pozwalają na redukcję ich zużycia nawet o 25%. Goście warsztatu samochodowego mogli obejrzeć linię dyspenserów przeznaczoną do segmentu przemysłowego oraz szeroką gamę czyściw papierowych i włókninowych, a odwiedzający klinikę – linię dozowników Elevation, a także inne przydatne pacjentom produkty marki Tork. W części japońskiej umieszczono dodatkowo eleganckie, czarne dozowniki Elevation na ręczniki, mydło oraz szeroką gamę serwetek Tork.
Stanowisko Tork City obsługiwane było przez międzynarodowy zespół. Pracownicy firmy SCA z Polski, Czech, Białorusi, Rosji, Chorwacji i Węgier odpowiadali na wszelkie pytania gości. Materiały dotyczące produktów Tork dostępne były w każdym europejskim języku.
Międzynarodowe Targi Czystości ISSA Interclean to największe pod względem ilości osób tego typu wydarzenie w Polsce oraz w Europie Wschodniej i Centralnej. A także czwarte w Europie pod względem wielkości przestrzeni przeznaczonej na targi. W tym roku odbyła się piąta edycja targów ISSA Interclean. Wzięło w niej udział 182 wystawców z 90 międzynarodowych firm Podczas targów zaprezentowało się około 200 wiodących marek w branży. Targi odwiedziło około 3 000 osób z 40 państw, co czyni ISSA Interclean najważniejszym wydarzeniem w branży higieny i utrzymania czystości w regionie.
Zapraszamy do polubienia profilu Tork – from Tork wih Love oraz galerii zdjęć z targów na portalu społecznościowym Facebook:
http://www.facebook.com/pages/TORK-from-Tork-with-Love/221974827829784#!/media/set/?set=a.224123884281545.74254.221974827829784
O firmie SCA
SCA jest globalną firmą higieniczną i papierniczą, która rozwija, produkuje i dystrybuuje produkty higieny osobistej, papierowe, opakowania oraz produkty drzewne, z obrotem ponad 11,5 mld euro. Grupa SCA zatrudnia około 52,000 pracowników w 60 krajach na świecie. Portfolio marek higienicznych obejmuje takie globalne marki jak Tena i Tork, a także marki lokalne: Tempo, Zewa, Velvet, Libero, Libresse i Edet. Rozwiązania higieniczne SCA są spotykane w ponad 90 krajach.
Więcej informacji o SCA znajdziesz na www.sca.com
O marce Tork
Marka Tork obejmuje kompletną ofertę produktów i usług związanych z higieną i utrzymaniem czystości w toaletach w miejscach publicznych, służbie zdrowia, segmencie HoReCa i przemysłowych miejscach pracy. Dzięki doświadczeniu i znajomości kwestii higieny, Tork jest docenianym partnerem biznesowym w ponad 90 krajach.
Tork jest globalną marką w portfolio firmy SCA.
Najnowsze informacje o marce i produktach Tork znajdziesz zawsze na www.tork.pl