w

Telmon rozszerza zakres akcji sprzedażowych dla Netii

Na początku tego roku Netia zleciła firmie Telmon – łódzkiemu call center– przeprowadzenie akcji lojalizacji abonentów telefonicznych. Na potrzeby tego zadania w Telmon została stworzona grupa 5 konsultantów, którzy po przejściu zewnętrznych i wewnętrznych szkoleń rozpoczęli kampanię telefoniczną.

 – Wyniki pierwszej kampanii dla Netii były bardzo dobre, wyróżniające się na tle konkurencji, dlatego klient powierzył nam kolejne zadania. Dziś nasi konsultanci kontaktują się również z abonentami posiadającymi umowy na Internet i pakiety (Internet + telefon) – tłumaczy Karolina Ulężałka, dyrektor operacyjny w Telmon.

W czasie trwania współpracy powiększony został znacznie również zespół dedykowany Netii. Dziś kampanie dla tego klienta realizuje blisko 40 konsultantów, pracujących pod okiem 2 supervisorów, 2 liderów i kierownika projektu. Cały zespół przeszedł wiele szkoleń sprzedażowych i merytorycznych, które przeprowadzone zostały przez trenerów z Netii i Telmon.

– Dbamy o to, aby nasi pracownicy regularnie brali udział w coachingach i warsztatach sprzedażowych. To podnosi ich motywację oraz jakość pracy, która jest dla nas najważniejsza – mówi Bartosz Kawka, trener w Telmon.

Skuteczność przeprowadzanych kampanii jest regularnie badana przez klienta, który prowadzi standardowy monitoring działań, polegający m.in. na sprawdzaniu jakości rozmów i weryfikowaniu wyników sprzedażowych.

– Nasza współpraca z Netią ma bardzo partnerski charakter i opiera się na comiesięcznych spotkaniach, podczas których rozmawiamy o wynikach, planach i – jeśli jest taka potrzeba – wypracowujemy najlepsze rozwiązania trudnych kwestii – dodaje Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.

Współpraca obu firm ma charakter długofalowy, a umowa między nimi została podpisana na czas nieokreślony.

Dyniowe szaleństwo z Villeroy & Boch:- kolekcje Anmut z intrygującymi wzorami nie tylko na Halloween

Krakowscy laureaci „Najlepszej książki na jesień”!