Futurystyczny scenariusz sesji wykonanej w industrialnych wnętrzach fabryki producenta oraz klasyczna czarno – biała forma fotografii stworzyły doskonałą oprawę dla odważnych i bardzo nietypowych linii umywalek. Zaskakujące sceny, rozgrywające się na zdjęciach, to prawdziwy popis kreatywności Szymona Brodziaka.
Wykonany podczas sesji materiał zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej Marmorinu na rok 2011, oraz do celów wizerunkowych producenta. Zdjęcia znajdą się również w katalogach i na materiałach POS dedykowanych linii Prestige.
Marmorin to polski producent zlewów i umywalek z materiałów kompozytowych. Znany ze współpracy z architektami, designerami oraz ludźmi związanymi ze światem mody. W tym roku za projekt – stanowiącej element kolekcji Prestige – wanny stojącej wolno firma otrzymała prestiżowe wyróżnienie red dot honourable mention 2011.
Szymon Brodziak: wielokrotnie wyróżniany w prestiżowym konkursie International Photography Awards. Autor kontrowersyjnych zdjęć do limitowanych edycji kalendarzy: Porsche 2007, Instal Projekt 2008, Media Markt 2009, Orlen 2010.
Foto: Łukasz Urbańczyk