Sygma Bank, zarządzajacy portfelem ponad 1,5 mln kart kredytowych uruchomił dla swoich klientów nowy program rabatowy – Sygma Bonus. Program opiera się na możliwości skorzystania z atrakcyjnych rabatów (niektóre w wysokości do 40%) dla użytkowników wszystkich kart kredytowych wydawanych przez Sygma Bank. Klienci mogą korzystać z rabatów u partnerów Sygma Bonus, a w chwili obecnej znajdują się wśród nich: 5aSec, AB Foto, Almatur, Axa Direct, Cefarm Białystok, Delta Sport, Electroworld, Highland, Lacoste, Leśne Runo, Masterwash, MixElectronics, Pizza Dominium, Tagomago, Yasumi. Docelowo Sygma Bonus ma gromadzić pod swoją nazwą kilkudziesięciu partnerów udzielających rabatów użytkownikom kart kredytowych wydawanych przez Sygma Bank. Przykładowa zniżka dla klientów biura podróży Almatur przy zakupie wycieczki i płatnością kartą kredytową Sygma Banku to 5%, zaś przy płatności kartą kredytową w sieci pralni 5aSec klient otrzyma 10% zniżki.
Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus i korzyści u poszczególnych partnerów będą dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.
Program Sygma Bonus będzie również animowany poprzez okresowe promocje, konkursy i loterie.
Anna Nowacka-Morgan, Zarządzająca Obszarem Produktów – Kart w Sygma Banku, następująco przedstawia ideę uruchomienia Sygma Bonus: „O docenieniu naszych klientów używających w wielu miejscach kart kredytowych Sygma Banku myśleliśmy już od kilku miesięcy, praktycznie od momentu, w którym wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną naszego banku. Dzisiaj program jest gotowy, nasi partnerzy wiedzą, co oferujemy naszym wspólnym klientom. Kolejnym krokiem będzie oczywiście zaproszenie do współpracy jeszcze większej liczby partnerów. Uruchomienie Sygma Bonus stanowi realizację naszej strategii – oferowania coraz większej ilości korzyści wynikających z użytkowania kart kredytowych. Praca nad programem była o tyle łatwa, że korzystaliśmy z doświadczeń naszego właściciela – Grupy LaSer – jednego z liderów programów lojalnościowych w Europie.”
Wprowadzenie Sygma Bonus będzie wsparte najnowszą kampanią reklamową Sygma Banku. Głównym celem komunikacyjnym tej kampanii jest wspieranie budowy świadomości marki poprzez zwiększenie jej rozpoznawalności oraz stworzenie mocnych, pozytywnych skojarzeń z marką, a także prezentacja nowego programu rabatowego i możliwych korzyści płynących z płatności kartami kredytowymi wydawanymi przez Sygma Bank. Sygma Bank ponownie podkreśla swoją strategiczną dewizę marki – „Sygma Bank pomaga w zakupach”. Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki: koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych klientów posługujących się kartami wydawanymi przez Sygma Bank. Spot radiowy w warstwie dźwiękowej wzoruje się na warstwie dźwiękowej spotu telewizyjnego. Konsekwentne użycie damskiego głosu w spocie radiowym stanowi wspólnie ze skomponowanymi na wyłączność marki Sygma efektami dźwiękowymi robota ciekawy przykład relatywnie rzadko wykorzystywanego na polskim rynku audio brandingu, czyli budowania systemu identyfikacji dźwiękowej marki. Z kolei w reklamach prasowych utrzymanych w konwencji komiksu w humorystyczny sposób wykorzystano awatara – Sygmę. „Obserwowany wzrost świadomości marki Sygma Banku wśród konsumentów wskazuje nam, że konstrukcja przekazu reklamowego zbieżnego z główną linią – wykorzystaniem nowego logo, awatara Sygmy oraz hasła „Pomaga w zakupach” okazało się bardzo dobrym wyborem. Planując zatem wsparcie dla nowoutworzonego programu Sygma Bonus chcieliśmy zachować powtarzalne motywy w naszej komunikacji marketingowej. I tak zapewne będziemy komunikować się z rynkiem również w najbliższej przyszłości.” – powiedziała Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.
Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:
Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu , Marta Kamińska – Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio postprodukcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia
Media: TV – kanały ogólno tematyczne i tematyczne – łącznie 500 spotów, radio – kanały ogólnopolskie, łącznie 100 spotów, reklama prasowa – tygodniki z programem telewizyjnym i lifestylowe o zasięgu ogólnopolskim, łącznie kilkanaście publikacji.
Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.ploraz www.sygmabonus.pl
Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
PR Manager
Rzecznik prasowy
Sygma Bank
tel. 668-394-810
* * *
Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych. W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme. Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należy w całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei Grupa LaSer należy w 50% do Galeries Lafayette, co determinuje handlowe doświadczenia firmy, zaś w pozostałych 50% do BNP Paribas Personal Finance. Więcej na www.lasergroup.eu
Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne, a także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest liderem polskiego rynku kart kredytowych. W portfelu posiada ponad 1,5 miliona kart kredytowych (stan na koniec I kw. 2010) i zarządza obecnie kontami około 4 milionów klientów. W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce Cetelem Bank SA. Sygma Bank zatrudnia w całej Polsce ok. 1 800 pracowników. Dyrektorem Generalnym Sygma Bank jest Philippe Santini. Sygma Bank współpracuje z LaSer Polska, w ramach którego powstają nowe produkty i usługi dla sieci handlowych, jak mini-programy lojalnościowe jak (Gift Pack) czy karty podarunkowe (Chicco).
INFORMACJE PRAWNE: Sygma Banque Société Anonyme (Spółka Akcyjna) z siedzibą w Paryżu (75 009), 18, rue de Londres, Paris 75009, Francja, została wpisana do rejestru handlu i spółek w Paryżu za numerem R.C.S. Paris B 327 511 036 (1983B05516), o kapitale zakładowym wynoszącym 575 000 003,16 Euro (opłacony w całości). Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Suwak 3, został wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000219686, NIP 107-00-01-152.
Więcej na www.sygmabank.pl