w

Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet w Warszawie

Z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet zapraszamy wszystkie mieszkanki Warszawy, na inspirujące warsztaty, które odbędą się w auli Centrum Kreatywności Targowa. Podczas trzech godzin spotkania odkryjemy tajniki budowania wizerunku i skutecznego korzystania z mediów społecznościowych w biznesie. Wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych jest wielką szansą na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonego biznesu. Udział w wydarzeniu, pozwoli jego uczestniczkom wykorzystać wiedzę zdobytą w trakcie warsztatów w praktyce, na każdym etapie kierowania firmą. Inicjatywa ma na celu promocję przedsiębiorczości i pomoc w rozwoju finansowym kobiet.

Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich, którzy już prowadzą firmę lub dopiero są na początku jej tworzenia.

Termin – 19 listopada godz. 10.00-14.00
Miejsce – Centrum Kreatywności Targowa ul. Targowa 56
Organizatorzy – Miasto Stołeczne Warszawa, Anna Auksel-Sekutowicz – radna m. st. Warszawy, Centrum Kreatywności Targowa, Komisja Dialogu Społecznego ds. Przedsiębiorczości w Warszawie, Sukces Pisany Szminką

Warsztaty podzielone będą na 2 panele.

Pierwszy panel pt. Marka osobista jako super moc w biznesie poprowadzi Pani Patrycja Sawicka – Sikora  (10:00 – 11:30)

Drugi panel pt. Jak skutecznie zarządzać kanałami #SoMe w biznesie? poprowadzi Patrycjusz Pasik  (12:00 – 13:30)

Patrycja Sawicka – Sikora

Psycholożka biznesu, Wykładowczyni SWPS, ekspertka ds. zarządzania reputacją oraz wizerunkiem. Doświadczenie zdobywała, tworząc, kreując, wdrażając i prowadząc-innowacyjne, widoczne, a także skuteczne, projekty oraz kampanie PR (również CSR). Pracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi, czy małymi podmiotami, a także z klientami indywidualnymi wspierając ich w budowaniu wizerunku w oparciu o autorski program ARCYMARKA. Wspiera firmy w tworzeniu środowiska pracy umożliwiającego rozkwit pracowników, zespołów i biznesów. W swojej pracy, na co dzień wykorzystuje dowody z najnowszych badań naukowych (evidenced based knowledge (EBK)) Promuje filozofię #SMARTWORKING

Patrycjusz Pasik

Doradca ds. wizerunku z 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z wizerunkiem rozpoczął jako Asystent posła na Sejm Roberta Biedronia w 2012 roku. Od tamtego czasu z powodzeniem pracuje i wspiera w budowaniu wizerunku polityków, aktorów, muzyków czy mały i średni biznes. Podczas szkolenia opowie o wszystkich tajnikach budowania wizerunku w sieci.

Napisane przez Materiały Prasowe

Cyfrowa i zrównoważona: Trwają prace nad nową fabryką pojazdów elektrycznych Audi w Chinach

Kreatywna gamifikacja i nowe technologie w turystyce nagrodzone Polską Nagrodą Innowacyjności 2023