w

Sukces iAM – pierwszego kobiecego magazynu wyłącznie na tablety

Liczba sesji – czyli liczonej osobno każdorazowej styczności z numerem – wyniosła dla pierwszego numeru ponad 12 tysięcy, przy czym średnia długość jednej sesji trwała ponad 9 minut. Najwięcej czytelników iAM pochodzi odpowiednio z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Łodzi.

Najbardziej intensywnym okresem korzystania z magazyny iAM są godziny wieczorne, w szczególności przedział pomiędzy godz. 20 a 22.

Ten rok jest kolejnym, w którym segment luksusowej prasy kobiecej traci czytelniczki. Spadki dla niektórych tytułów wynoszą nawet 40 procent w stosunku do sprzedaży w ubiegłym roku. Mamy przekonanie, że iAM – luksusowy magazyn bezpłatny dla nowoczesnych kobiet – czeka dokładnie odwrotny los i jego marka przyjmie się na polskim rynku wydawniczym oraz sukcesywnie będzie poszerzać zasięg – komentuje Sławomir Szymański , wydawca magazynu i Prezes Zarządu z Yellow Hat.

Zarówno treściowa zawartość magazynu jak i wielowarstwowy sposób jej podania, interaktywność, multimedialność, płynny układ treści dostosowującej się do orientacji ekranu ale też śmiały model biznesowy, w którym wartościowe treści dystrybuowane są za darmo, świadczą o nowatorstwie jego pomysłodawców. Spółka Yellow Hat – wydawca magazynu – już na przełom października i listopada zapowiada wprowadzenie kolejnego tytułu, tym razem kierowanego do mężczyzn.

Kolejny, drugi numer iAM jest już dostępny w Apple iTunes: http://itunes.apple.com/us/app/iam-magazyn/id554660494?l=pl&ls=1&mt=8 na iPady.

Drugi numer otwiera rozmowa z Justyną Steczkowską – o ostatniej płycie i upływającym czasie, a jak na iAM przystało, tekst urozmaicają teledyski, making-off oraz galeria zdjęć z Indii, gdzie nagrywano jeden z teledysków do najnowszej płyty.  Karol Okrasa, kucharz-podróżnik, który najlepsze danie na świecie znalazł we Wdzydzach Kiszewskich, zdradza „iAM” w obszernym wywiadzie, dlaczego u niego w kuchni idzie na noże.  Olga Kozierowska, dla której pomaganie innym kobietom jest życiową misją, rozmawiała z redakcją iAM o projekcie Sukcesu Pisanego Szminką, byciu bizneswoman i jednocześnie mamą trójki dzieci.

Dział mody stara się zaspokoić gusta czytelniczek iAm na różne sposoby – prezentując odważny polski brand Zuo Corp., biżuterię w rozmiarze XXL czy Kobalt w wersji total look. Czytelniczki będą też mogły obalić kilka mitów związanych z odpornością czy przepracować swój strach przed stresem. 

W magazynie znalazły się też: reportaż z Peru, wywiad z Zofią Klepacką-Noceti, brązową medalistką z Londynu, która oddała krążek na aukcję, by zdobyć pieniądze na leczenie chorej na mukowiscydozę dziewczynki.

– Naprawdę staramy się trafić w gust i potrzeby nowoczesnych kobiet. Oferujemy różnorodne treści oraz – co jest naszym niewątpliwym atutem – uzupełniamy typowo prasowe materiały o dodatki niedostępne w prasie kobiecej, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Nasz magazyn umożliwia niedostępną innym tytułom interakcję – mówi Gabriela Wolak Wereśniak, Redaktor Naczelna magazynu iAM.

Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w drugim numerze iAM znaleźli się między innymi marki: Lexus, Adidas, General Motors oraz Tissot. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawca „iAM” współpracuje z AtMedia.

Strona internetowa magazynu iAM:  www.iammagazine.pl

Avatar photo

Napisane przez Profeina

Integrated Solutions Srebrnym Partnerem Jabra

„Piotr i Paweł” świętuje 22. urodziny