w

„Piotr i Paweł” świętuje 22. urodziny

Do wzięcia udziału w loterii urodzinowej sieci supermarketów „Piotr i Paweł” uprawnia firmowa karta rabatowa, którą w okresie świętowania urodzin można otrzymać za zakupy o wartości minimum 50 zł (na jednym paragonie). Aby wziąć udział w loterii należy zrobić zakupy w jednym z supermarketów „Piotr i Paweł” na dowolna kwotę, jednak nie później niż 23 października 2012 r., okazać w kasie kartę rabatową „Piotr i Paweł”, odebrać kupon loterii i zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupów.

Nagrodą główną loterii „Piotr i Paweł” jest Alfa Romeo MiTo. Oprócz samochodu na zwycięzców czekają jeszcze 242 nagrody, a wśród nich roboty wieloczynnościowe Kitchen Aid Artisan, tablety Samsung Galaxy Tab 2 oraz zestawy produktów spożywczych marki własnej „Piotr i Paweł”.

Jubileuszową loterię sieci supermarketów „Piotr i Paweł” wspiera kampania reklamowa prowadzono w prasie ogólnopolskiej, na portalu internetowym oraz w punktach sprzedaży. O loterii informuje także fanpage firmy na Facebooku. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada dział marketingu „Piotr i Paweł”.

Avatar photo

Napisane przez Effective PR

Sukces iAM – pierwszego kobiecego magazynu wyłącznie na tablety

Po raz szósty na podium w konkursie Agape – nagroda dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego