w

Streamingi to przeżytek? Polski raper idzie zdecydowanie dalej

Środowisko HIP-HOPowe chociaż przez wiele lat wykluczane przez media głównego nurtu przyzwyczaiło nas od jakiegoś czasu do wyznaczania trendów. Tyczy się to granych koncertów, umiejętności skupienia olbrzymiej rzeszy fanów wokół swoich mediów społecznościowych czy form sprzedaży muzyki.

Jak widać Twórcy tej (kiedyś, dawno dawno temu) podwórkowej muzyki nie planują się w swoich innowacjach zatrzymywać. I nie mowa tutaj tylko o młodym pokoleniu polskiej rap sceny.PONO, warszawski raper z bardzo cenionym dorobkiem muzycznym, razem ze swoją wytwórnią ESAPE postanowił wydawać muzykę poprzez Blockchain. Najbardziej ciekawi forma promocji tych działań.

Raper i wytwórnia zrezygnowali z „tradycyjnego” promowania materiałów w sieci, a skorzystali z Telegazety. Promowanie sprzedaży muzyki poprzez Blockchain na Telegazecie? Chyba się to nikomu nie śniło.

www.soundoshi.com/ESAPE

Będziemy się bacznie przyglądać kolejnym poczynaniom wytwórni ESAPE.

Napisane przez Materiały Prasowe

KRYMINALNE ZAGADKI MAZUR Z DWOMA PREMIEROWYMI FILMAMI SERII W ROMANCE TV

Jak dorobić w trudnych czasach?