Firma EMC Corporation poinformowała o zdobyciu trzech nagród w tegorocznej, wiosennej edycji konkursu STAR Awards Spring 2012 organizowanego przez stowarzyszenie Technology Services Industry Association (TSIA). Są to nagrody za „Znakomitą jakość usług specjalistycznych zapewniających sukces klientów”, za „Innowacyjność usług specjalistycznych” oraz za „Znakomite osiągnięcia w wykorzystywaniu wskaźników i narzędzi analitycznych”. Nagrody STAR Awards są przyznawane firmom z branży technologicznej, które wykazały się wyjątkową aktywnością, innowacyjnością i zaangażowaniem w opracowywanie i wdrażanie najlepszych procedur. Firma EMC zdobyła już w sumie 19 nagród STAR Awards, dzięki czemu należy do elity producentów wyróżnionych za całokształt dokonań w prowadzonej przez TSIA Galerii Sław. Lista zdobywców nagród została ogłoszona w maju, na konferencji Technology Services World (TSW) 2012 Best Practices odbywającej się w miejscowości Santa Clara, w Kalifornii.
Najważniejsze informacje o nagrodach:
- Nagroda za „Znakomitą jakość usług specjalistycznych zapewniających sukces klientów” ― firma EMC zdobyła tę nagrodę już drugi raz z rzędu, w uznaniu dla zaangażowania działu usług serwisowych EMC (EMC Global Services) w zapewnianie wysokiego ogólnego poziomu obsługi klientów. Ten ukierunkowany na klienta model ponownie pozwolił uzyskać zadowolenie i lojalność klientów na poziomie przekraczającym średnie wskaźniki branżowe. Firma EMC analizuje wskaźniki zadowolenia klientów w cyklu zamkniętym, co pozwala jej stale podnosić ogólny poziom obsługi klienta.
- Nagroda za „Innowacyjność usług specjalistycznych” ― nagroda ta stanowi wyraz uznania dla ciągłych inwestycji firmy EMC w jej opatentowaną aplikację EMC Dynamic Generator for Engagements (EDGE), wykorzystującą rozwiązania EMC Documentum® do zarządzania treścią. Aplikacja EDGE umożliwia standaryzację i automatyzację monitorowania zakresu wykonywanych prac ― generuje kompleksowy Zakres prac (Statements of Work), Zestawienie wykonanych prac (Level of Efforts) oraz Podstawowe dane do oszacowań (Basis of Estimates). Aplikacja EDGE, stosowana w ramach podjętej przez firmę EMC inicjatywy mającej na celu osiągnięcie ogólnego wysokiego poziomu obsługi klienta, pozwoliła znacznie podnieść poziom zadowolenia klientów, zapewniając jednocześnie wzrost wydajności firmy.
- Nagroda za „Znakomite osiągnięcia w wykorzystywaniu wskaźników i narzędzi analitycznych” ― dział wsparcia technicznego klienta EMC (EMC Customer Support Services) zdobył już tę nagrodę po raz trzeci z rzędu. Dział ten konsekwentnie rozbudowuje swój program analityczny, co pomaga mu konsekwentnie podnosić poziom obsługi klienta. Podstawowe wskaźniki i pomiary pozwalają całościowo ocenić obsługę z perspektywy klienta przez cały okres obsługi zgłoszenia serwisowego. Dane te są następnie wykorzystywane jako podstawa do podejmowania ważnych decyzji biznesowych i wdrażania innowacji, które pozwalają firmie EMC skoncentrować prowadzone działania na tych obszarach działalności biznesowej, które mają największy wpływ na klienta. Zaangażowanie firmy EMC w zapewnienie przejrzystości danych oraz w prowadzenie szkoleń, wraz z silnym wsparciem dla programu ze strony kierownictwa firmy, zostały uznane przez TSIA za najlepsze procedury.
Firmy ubiegające się o nagrody STAR Awards podlegają rygorystycznej ocenie, a zwycięzców konkursu wyłaniają członkowie komitetu doradczego ds. usług powołanego przez stowarzyszenie TSIA. Od czasu zorganizowania pierwszego konkursu w 1990 r. nagrody STAR Awards należą do najbardziej zaszczytnych wyróżnień w branży usług technologicznych. Są przyznawane w uznaniu dla znacznego wkładu firm różnej wielkości w ciągłe podnoszenie jakości usług technologicznych świadczonych w całej branży. Informacje na temat konkursu STAR Awards można znaleźć pod adresem www.tsia.com/awards_and_certifications/star_awards.html.
Cytat z wypowiedzi członka kierownictwa firmy EMC
Howard Elias, prezes i dyrektor operacyjny działu usług infrastruktury informatycznej i chmury w EMC (EMC Information Infrastructure and Cloud Services)
„Stała koncentracja działu usług serwisowych EMC (EMC Global Services) na wdrażaniu innowacji daje naszym klientom satysfakcję oraz przynosi największe korzyści z inwestycji w technologię i rozwiązania firmy EMC. W czasach, w których przedsiębiorstwa wdrażają szczególnie wiele innowacji dział usług globalnych EMC wyznacza tempo zmian i świadczy usługi, które przewyższają oczekiwania klientów. Przyznane przez stowarzyszenie TSIA nagrody STAR Awards stanowią obiektywny wyraz uznania dla wysiłku firmy EMC”.
Cytat z wypowiedzi przedstawiciela stowarzyszenia TSIA
J.B. Wood, prezes i dyrektor generalny TSIA
„STAR Awards to konkurs organizowany w branży usług technologicznych już od wielu lat. Jego celem jest wyróżnianie przedsiębiorstw, które wyznaczają standardy innowacyjności i zaangażowania w działalność na tym ważnym rynku. Firma EMC wykazała się dużym zaangażowaniem w uzyskanie światowej klasy wyników pod względem „Znakomitej jakości usług specjalistycznych zapewniających sukces klientów”, „Innowacyjności usług specjalistycznych” oraz „Znakomitych osiągnięć w wykorzystywaniu wskaźników i narzędzi analitycznych”. Możliwość wyróżnienia jej podczas tegorocznej konferencji TSW Best Practices sprawiła nam ogromną satysfakcję”.