Nowa identyfikacja marki Hot Oil związana jest z rozwojem emocjonalnym grupy docelowej – młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Wprowadzone rozwiązanie opiera się na zmiennym i plastycznym elemencie w logo – emotikonie, który będzie nośnikiem emocji dopasowywanym w zależności od nastroju komunikacji.
– Tego typu podejście do identyfikacji jest nowatorskie i rzadko stosowane. Wśród wzorców, które analizowaliśmy jest m.in. logo „Google”, które przyjmuje różne postaci i formy przy różnych okazjach, świętach, rocznicach. W naszej branży w Polsce, a być może na świecie, jest to unikalne i pionierskie rozwiązanie. Wraz ze zmianą logo w sklepach sieci Hot Oil pojawiły się również nowe przestrzenne witryny – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Emotikony, zwane także „smiley’s”, są chętnie i często stosowane wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie komunikują się ze sobą: na forach dyskusyjnych, blogach, stronach internetowych, w programach służących do komunikacji tekstowej, podczas wysyłania wiadomości sms i w mailach. Są znane i lubiane zarówno przez dorosłych, młodzież jak i dzieci. Zastosowanie takiego znaku daje ogromne możliwości ekspresji w estetycznej i modnej formie.
Hot Oil’owa „buźka” będzie się zmieniać w zależności od okazji (inna np. na Dzień Dziecka, Walentynki, Euro 2012, święta itd.). Pozwoli to na tworzenie atrakcyjnych i „przyciągających” witryn z możliwością częstych zmian dostosowanych do emocjonalnego wyrazu danej komunikacji, promocji czy kolekcji.
Autorem nowej identyfikacji marki jest „studio grafiki f/x”.
Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.
W ramach rebrandingu i refreshingu marki Hot Oil uruchomiono również nową stronę internetową www.hotoil.pl.
###
Informacje o marce Hot Oil:
Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.
Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, firmy Wójcik Fashion.
Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.
Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marka Wójcik.
Sieć Hot Oil liczy obecnie 8 sklepów własnych, 43 franczyzowe oraz sklepy partnerskie.
Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl
Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php