w ,

Pilot do bramy jak iPod

Stereotyp został obalony – nie tylko mężczyźni lubią nowoczesne gadżety.  Badania Genevieve Bell, pokazują, że mężczyźni wcale nie powinni być głównym adresatem nowych technologii. Na tej liście powinny znaleźć się również kobiety, które są liderkami w korzystaniu z „nowinek”.

Elegancja dla kobiet

Takie podejście nie dziwi psychologa Czesława Michalczyka. – Producenci sprzętu elektronicznego coraz lepiej rozumieją potrzeby kobiety. Tworząc go myślą o ich gustach, upodobaniach. Nierzadko takie gadżety są ozdobą dla kobiet. Zastępują im biżuterię – stwierdza psycholog.

Z myślą również o nich firma WIŚNIOWSKI stworzyła nową, elegancką, kolorową kolekcję pilotów do bram. – Wiemy jak wymagające są kobiety, jak mocno zwracają uwagę na detale, dlatego tworząc pilot zadbaliśmy o każdy szczegół przy zachowaniu ergonomii i funkcjonalności. Fantazyjną a zarazem prostą obudowę można z powodzeniem przyrównać do kultowego już iPoda. – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu z firmy WIŚNIOWSKI. – Dodatkowym atutem jest wielkość pilota. Bez problemu mieści się on w damskiej torebce. Może on też stanowić dodatek do stroju. Wystarczy, że zawiesimy go na smyczy lub zawieszce – dodaje Świderska.

Pilota do bram można nabyć aż w 11 kolorach: białym, czarnym, czerwonym, pomarańczowym, fioletowym, limonkowym, szarym, niebieskim, różowym i turkusowym. Cena 75 złotych. Więcej informacji na stronie www.wisniowski.pl

Avatar photo

Napisane przez Bandera

Wygraj suknię ślubną – konkurs Mon Cheri Polska

Nowe karetki od MEDFinance w Bydgoszczy