w

Oracle Social Relationship Management Suite został zaprezentowany podczas Oracle OpenWorld

Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.

Jest to zintegrowany pakiet usług, który pozwala firmom obserwować, tworzyć, promować i analizować interakcje oraz uczestniczyć w konwersacjach z klientami na różnych platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym. Dzięki temu zapewnia całościowe spojrzenie na klienta.

  • Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite jest zintegrowany z aplikacjami biznesowymi Oracle, w tym z rozwiązaniami Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce i Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Umożliwia firmom korzystanie z narzędzi społecznościowych do przekształcenia ich procesów i systemów biznesowych.
  • Ponadto pakiet jest zintegrowany z usługami Oracle w zakresie platform, takimi jak usługi Oracle Java Cloud czy Oracle Database Cloud, co pozwala zespołom ds. marketingu integrować serwisy społecznościowe z ich stronami internetowymi, stronami docelowymi oraz narzędziami marketingowymi.

Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite zapewnia całościowe spojrzenie na interakcje z klientami i obejmuje następujące rozwiązania

  • Oracle Social Network (OSN) — to bezpieczna platforma umożliwiająca współpracę i kontakt w czasie rzeczywistym między użytkownikami wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa.
  • Oracle Social Marketing — pozwala specjalistom ds. marketingu tworzyć, publikować i moderować interakcje oraz zarządzać nimi na poziomie centralnym, a także przeprowadzać pomiary i generować raporty obejmujące wiele kampanii i platform społecznościowych. Pomaga też specjalistom publikować treść w serwisach społecznościowych, uczestniczyć w rozmowach z fanami i dostosowywać wizerunek marki.
  • Usługa Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud — umożliwia przedsiębiorstwom analizowanie interakcji w serwisach społecznościowych, a zarazem ułatwia zespołom ds. obsługi klienta i sprzedaży skuteczne nawiązywanie kontaktu z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. Udostępnia firmom narzędzia niezbędne do zrozumienia klientów i podejmowania odpowiednich działań w oparciu o monitorowanie portali, pozyskiwanie informacji oraz reagowanie na sygnały i trendy w serwisach społecznościowych.
  • Oracle Social Sites — rozwiązanie to oferuje zaawansowane, kompleksowe narzędzia do edycji, dzięki którym użytkownicy mogą dynamicznie opracowywać i uruchamiać serwisy społecznościowe.
  • Oracle Data and Insights — usługa ta zaspokaja rosnące potrzeby przedsiębiorstw w dziedzinie pozyskiwania informacji ze źródeł zewnętrznych, dostarczając im dane, katalogi i analizy dotyczące znanych modeli biznesowych.

Avatar photo

Napisane przez Pilarska Katarzyna

Kwietniowe Doły wyrównane – Szlak Orlich Gniazd nie tylko dla orłów

Kolor i światło w Mikołowie