Dział Oracle Insurance wprowadził na rynek oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing 2.2.3 ― najnowszą wersję systemu Oracle do zarządzania fakturowaniem, płatnościami i windykacją.
· Najnowsza wersja jest wyposażona w funkcje, które pomagają ubezpieczycielom obniżyć koszty poprzez konsolidację infrastruktury do fakturowania, zwiększyć wgląd w proces fakturowania, zwiększyć możliwości generowania przychodów oraz poprawić obsługę klientów i wsparcie dla sieci sprzedaży.
· System Oracle Insurance Revenue Management and Billing, który umożliwia zarządzanie fakturowaniem, płatnościami i windykacją za pomocą jednego rozwiązania, jest teraz zintegrowany z modułem Oracle Business Intelligence Publisher.Integracja ta pomaga ubezpieczycielom generować szablony raportów w czasie rzeczywistym, zapewniając rozszerzony wgląd w wystawianie faktur klientom oraz w przepływ środków pieniężnych, usprawniając tym samym zarządzanie przychodami.
· Rozszerzone funkcje tabel, tworzenia pul i zagregowanego określania cen zapewniają wsparcie na wielu szczeblach, umożliwiając ubezpieczycielom szybkie dodawanie produktów i wystawianie faktur nie tylko za składki ubezpieczeniowe.Na przykład ubezpieczyciel oferujący ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe może wykorzystywać ten system do wystawiania faktur za usługi dodatkowe, takie jak programy pomocy drogowej, uzyskując tym samym nowe możliwości generowania przychodów.
· System Oracle Insurance Revenue Management and Billing jest wyposażony w zaawansowany moduł obliczeniowy, który przyjmuje dane z wielu systemów administrowania polisami w celu utworzenia skonsolidowanej faktury.Moduł obliczeniowy może także pomóc ubezpieczycielom w spełnieniu złożonych wymogów dotyczących podatków i prowizji.
· Nowa wersja oferuje ubezpieczycielom rozszerzone, oparte na regułach możliwości automatyzacji zarządzania kredytami i windykacją.Ubezpieczyciele mogą wykorzystywać reguły biznesowe do automatyzacji dowolnego, odpowiadającego im zakresu procesu obsługi kredytów i windykacji, w tym monitorowania należności, wysyłania przypomnień, anulowań i odpisów dla firm.