Kampania wizerunkowa z udziałem Olgi Bończyk to druga odsłona akcji promocyjnej CH Osowa. Działania marketingowe mają na celu umocnienie pozytywnego wizerunku galerii. Komunikat umieszczony na plakacie podkreśla szczególne zalety centrum takie jak: komfortowe warunki robienia zakupów, dogodna lokalizacja, przywiązanie do stylu ekologicznego czyprzyjazna przestrzeń.Wszystkie te cechy sprawiają, że zakupy w CH Osowa są zawsze udane.
„Druga odsłona kampanii wizerunkowej skierowana jest do pokolenia niezależnych i ambitnych Polek. Olga Bończyk – jako kobieta spełniona – doskonale wpisuje się w założenia akcji promocyjnej. Aktorka jest nie tylko bardzo popularna i ceniona przez kobiety, ale także prowadzi ekologiczny styl życia.Jako centrum przyjazne środowisku, szukaliśmy właśnie takiej osoby, która angażuje się w akcje na rzecz ochrony naszej planety” – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Materiały promocyjne z wizerunkiem aktorki będzie można zobaczyć na terenie Gdańska przez cały czerwiec w ramach kampanii outdoorowej. Twarz Olgi Bończyk pojawi się na billboardach oraz materiałach POS umieszczonych wewnątrz galerii.
Informacje o firmie:
Centrum Handlowe Osowa to jedno z pierwszych centrów handlowych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy Obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6), co świadczy o dobrym skomunikowaniu obiektu oraz łatwym i szybkim do niego dostępie. Na terenie centrum znajduje się największy w Trójmieście hipermarket REAL oraz 68 butików i punktów usługowych. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi orazosobom niepełnosprawnym. Nowoczesna strefa restauracyjna z darmowym dostępem do bezprzewodowego internetu idealnie nadaje się na spotkania biznesowe oraz dla osób będących w podróży.