w ,

Nowość, kanał TV dla szpitala miejskiego. Pierwszy w Polsce!

Z początkiem roku firma MADE-EFKT wdrożyła nową strategię komunikacji dla szpitala pod hasłem: „zdrowie w innowacji”, który stał się również hasłem przewodnim placówki.

Podążanie za najnowszymi trendami jest bardzo ważne, polepszanie jakości usług, ciągłe modernizacje – to kierunek, który obrał Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu. Od kilku lat dzięki prężnemu zarządzaniu udało się pozyskać milionowe kwoty na rozwój jednostki jakim jest szpital. W związku z tymi działaniami komunikacja z otoczeniem przybrała również ten kierunek.

Rynek usług medycznych rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Obserwując trendy wyciągnęliśmy wnioski z przeprowadzonych badań. Jednym z głównych oczekiwań od strony pacjentów jest zwiększenie interakcji i łatwiejszy dostęp do informacji. Wdrożone hasło obejmuje bardzo szeroko zakres usług jakie świadczy szpital. W pierwszym kwartale tego roku otworzyliśmy PRESS ROOM, który służy nie tylko mediom ale również pacjentom. Odpowiadamy na pytania, udzielamy informacji tak aby ułatwić wszystkim współpracę – mówi Marcin Wojtkiewicz-Donhefner, Dyrektor Zarządzający w firmie MADE-EFEKT.

Konsekwencją podjętej strategii komunikacji, jest poszerzanie kanałów komunikacji w różnych formach. Obecnie wdrożony został kanał TV.

Nowy kanał TV można zobaczyć pod adresem:

http://www.youtube.com/SzpitalTV

Wylicytuj… pierścionek zaręczynowy!

Szpital – posiada swój kanał TV. Pierwszy szpital w Polsce!