Mokate Cappuccino One Cup przyciąga uwagę na półce – nowe opakowanie wyróżnia kolorystyka, grafika i sposób przekazywania informacji. Doskonale identyfikuje produkt. Pięć intensywnych kolorów saszetek pozwala rozróżnić pięć rodzajów nowego cappuccino. Jego specyficzne funkcje określają kobiece imiona, stylizowane sylwetki kobiet – wzmacniają przekaz.Fitiana, Inergina, Vitiene, Balancita, Bellita – idealne dziewczyny Mokate Cappuccino One Cup. Stworzone do naśladowania. Cappuccino One Cup Fitiana zawiera błonnik, Inergina – guaranę, Vitiene – zestaw witamin, Balancita – magnez i witaminę B6, Bellita – wyciąg z jagód Acai oraz witaminę E.
Cappuccino One Cup jest specjalnie „skrojone” dla młodych, energicznych kobiet, które chętnie spędzają czas z przyjaciółmi, chodzą do kina, restauracji, centrów handlowo-rozrywkowych. Aktywnie spędzają czas, dbają o siebie i uprawiają sport.
Promocję nowego produktu wspierać będą działania reklamowe w mediach i internecie (www.cappuccinoonecup.com oraz www.facebook.com/CappuccinoOneCup). W punkach sprzedaży pojawią się oryginalne materiały POS. Przygotowano także wiele atrakcyjnych i modnych gadżetów specjalnie wyselekcjonowanych pod kątem klientek.
Mokate jest ekspertem w sprawach cappuccino. W 1992 roku jako pierwsze wprowadziło na polski rynek ten egzotyczny wówczas produkt. Nieustannie przez 19 lat jest liderem rynku, obecnie ma prawie 80 proc. udziałów w sprzedaży ogółem tego napoju kawowego w Polsce.