w ,

Na uniwersytecie i w Internecie – Kompania Piwowarska w poszukiwaniu najlepszych pracowników

„Uniwersyteckie Spotkania z Rynkiem Pracy” są organizowane od 2003 r. Tegoroczna, 19. już edycja odbywa się w dniach 19-23 listopada na Uniwersytecie Warszawskim. To doskonała okazja dla studentów i absolwentów, aby bliżej poznać realia rynku pracy i wymagania rekrutacyjne, a dla pracodawców – aby swoją ofertą zainteresować młodych ludzi.

Warsztaty i oferty dla studentów

W ramach „Spotkań” przewidziano dwadzieścia prelekcji przygotowanych przez firmy biorące udział w imprezie. Z Kompanią Piwowarską będzie można spotkać się już 20 listopada na Wydziale Zarządzania UW, gdzie Luiza Lewandowska-Dudek i Paweł Łazicki, kierownicy ds. rozwoju kategorii, poprowadzą warsztat „…jak piwa warzenie przekłada się na półkowe ustawienie…”. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in., jakie znaczenie ma odpowiednie wyeksponowanie towarów na półkach sklepowych i jak wpływa to na wielkość sprzedaży. KP weźmie udział także w Giełdzie Pracy, która odbędzie się 22 listopada w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, i jako jedyna będzie reprezentować branżę spożywczą. Przez cały dzień na stoisku Kompanii Piwowarskiej młodzi ludzie będą mogli uzyskać więcej informacji na temat aktualnych procesów rekrutacyjnych, jak również samej firmy.

Ogłoszenie to za mało

Kompania Piwowarska regularnie angażuje się w targi pracy, i to nie tylko offline, jak „Uniwersyteckie Spotkania z Rynkiem Pracy”. W październiku br. ofertę miejsc pracy w KP można było poznać na „Wirtualnych Targach Pracy” zorganizowanych przez Grupę Pracuj.pl, podczas których prezentację firmy obejrzało ponad 9,5 tys. osób. Ponadto już po raz piąty Kompania Piwowarska wzięła udział w październikowych „Internetowych Targach Pracy” pod patronatem portalu GazetaPraca.pl.

W dobie wzrostu informatyzacji naszego życia coraz więcej aktywności rekrutacyjnych ma miejsce online. Obecnie większość osób poszukuje pracy za pośrednictwem Internetu, jednak sama publikacja ogłoszeń przestaje już często wystarczać. Kandydaci chcą wiedzieć więcej o firmie, z którą planują związać zawodową przyszłość – mówi Piotr Klonowski, specjalista ds. personalnych w Kompanii Piwowarskiej. – Targi pracy organizowane w sieci stwarzają okazję do zaprezentowania swoistego kompendium wiedzy o organizacji, a dzięki zebraniu w jednym miejscu wszystkich ważnych informacji osoby zainteresowane pracą w niej mogą szybko i bezproblemowo dowiedzieć się tego, co ich ciekawi.

Czaty z pracodawcami, najświeższe oferty pracy, wirtualne stoiska z informacjami o firmie – to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują targi pracy online. Dzięki zróżnicowanym i nowoczesnym kanałom dotarcia do potencjalnych kandydatów firmy takie jak Kompania Piwowarska mogą budować zdolną i wykształconą kadrę złożoną ze specjalistów.

Zwiększenie ilości aplikacji jest tylko jednym z benefitów udziału w tego typu imprezach. Innym, prawdopodobnie ważniejszym, jest rozpoznawalność i budowanie wizerunku firmy wśród kandydatów, co w długoterminowej perspektywie może przynieść jeszcze więcej korzyści – dodaje Piotr Klonowski.

Więcej informacji o udziale Kompanii Piwowarskiej w „Uniwersyteckich Spotkaniach z Rynkiem Pracy” na www.spotkania.uw.edu.pl.

Do redaktora:

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 r. wyniosła 13,5 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 31,4 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5,6 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udzielają:

Wojciech Mrugalski

kierownik ds. komunikacji

Kompania Piwowarska S.A.

[email protected]

ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań

tel. + 48 61 667 7667

tel. kom. + 48 601 91 11 44

fax + 48 61 667 7850

www.kp.pl

Klaudyna Polanowska-Skrzypek

specjalista ds. public relations

Kompania Piwowarska S.A.

[email protected]

ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań

tel. + 48 61 667 7473

tel. kom. + 48 695 592 926

fax + 48 61 667 7850

www.kp.pl

Inwestycja w energooszczędność

Od Moskwy po Vegas. Promotech pokazuje światu swoje narzędzia