w , ,

MobileFormats nadzoruje konkurs Monnari

Konkurs Monnari podzielono na dwa etapy. Pierwszy, od 02 do 29 lutego, polegał na zbieraniu zgłoszeń. Wszyscy zainteresowani uczestnictwem musieli wysłać zgłoszeniowego SMSa o treści: MONNARI oraz numer paragonu, potwierdzającego zakupy w dowolnym sklepie Monnari. W drugim etapie osoby, które nadesłały poprawne zgłoszenia otrzymają SMSa z pytaniem konkursowym. Zadaniem uczestnika jest udzielenie w jak najkrótszym czasie poprawnej odpowiedzi.

„Tym razem MobileFormats odpowiada tylko za koordynację konkursu pod kątem technologicznym. Niezależnie jednak od skali naszego zaangażowania zapewniamy naszym partnerom solidną usługę. Kontrakt ten jest potwierdzeniem dobrej opinii w branży na czym także nam zależy”– twierdzi Michał Gotard, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie.

Opłata za wysłanie jednego SMSa w konkursie Monnari wynosi 1,23 zł (z VAT). Za przygotowanie i organizację akcji odpowiada agencja reklamowa Albedo Marketing.

MobileFormats Sp. z o.o. specjalizuje się w kreacji i organizacji konkursów, loterii i akcji SMSowych. Firma działa także w sektorach: integracji usług mobilnych, dostawcy aplikacji i technologii mobilnych, reklamy mobilnej. Obsługuje największe podmioty rynkowe o najwyższych wymaganiach technicznych, z bardzo dużym wolumenem ruchu SMS. MobileFormats stosuje też dodatkowe kanały dystrybucji informacji takie jak MMS, IVR, czyli wiadomości głosowe oraz WAP.

Napisane przez RzecznikPrasowy.pl

Podsumowanie książkowych hitów, czyli konkurs „Najlepsze książki roku” – edycja…

Kaspersky Lab został uznany "Liderem" w Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms