w , ,

Kaspersky Lab został uznany "Liderem" w Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms

Gartner Magic Quadrant opiera się na kompleksowej analizie platform do ochrony punktów końcowych szerokiego grona producentów bezpieczeństwa IT. Stanowi on najważniejszy wyznacznik dla firm, które chcą dokonać oceny producentów i produktów z branży bezpieczeństwa IT, i odgrywa bardzo istotną rolę podczas podejmowania decyzji o zakupie przez przedsiębiorstwa na całym świecie. Magic Quadrant opiera się na kryteriach w dwóch kategoriach: kompletność wizji oraz zdolność do działania. Kompletność wizji odzwierciedla stanowisko producenta wobec innowacji oraz to, czy prowadzi on, czy też podąża za rynkiem ochrony punktów końcowych. Zdolność do działania stanowi podsumowanie takich czynników jak opłacalność finansowa producenta, chłonność rynkowa, rozwój produktu, kanały sprzedaży oraz baza klientów w segmencie ochrony punktów końcowych.

Komentując raport Gartnera, Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab, powiedział: "Nie mogę nie docenić znaczenia analizy Gartnera. Znalezienie się wśród 'Liderów' Magic Quadrant jest dla nas bardzo ważne. Wierzę, że pomoże nam to rozszerzyć naszą bazę klientów korporacyjnych i jeszcze bardziej poprawić pozycję rynkową naszej firmy. Chcę podkreślić, że praca, jaką włożyliśmy w to, aby stać się liderem, była prawdziwym wysiłkiem zespołowym. Zespół Kaspersky Lab ciężko pracował nad naszym najnowszym produktem korporacyjnym – Kaspersky Endpoint Security 8. Cieszymy się, że osiągnęliśmy wyniki, które zostały docenione przez firmę Gartner".

Do największych zalet Kaspersky Endpoint Security 8 należy szybkie i wszechstronne wykrywanie szkodliwego oprogramowania wraz ze zmniejszeniem potencjalnego obszaru ataków, jak również łatwość zarządzania rozwiązaniem, zaawansowane funkcje zapobiegania atakom (HIPS) oraz obsługa wielu platform punktów końcowych. Kaspersky Lab oferuje wachlarz produktów spełniających wszystkie główne wymogi stawiane bezpieczeństwu informacji, do których muszą stosować się firmy i duże organizacje państwowe. Baza klientów korporacyjnych firmy Kaspersky Lab przekracza 200 000 firm na całym świecie, od małych i średnich przedsiębiorstw po duże organizacje rządowe i komercyjne, takie jak Generali i BASF.

O Gartner Magic Quadrant
Gartner nie popiera jakichkolwiek producentów, produktów czy usług przedstawionych w swoich publikacjach badawczych ani nie doradza użytkownikom wybierania technologii tylko tych producentów, którzy otrzymali najwyższe oceny. Publikacje badawcze firmy Gartner przedstawiają opinie organizacji badawczej Gartnera i nie należy ich interpretować jako stwierdzeń stanu faktycznego. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, odnośnie tego badania, w tym gwarancji przydatności handlowej lub użyteczności do określonego celu.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.

*Gartner, Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms, Peter Firstbrook, Neil MacDonald, John Girard, 16 stycznia 2012 r.

Avatar photo

Napisane przez Kupczyk Piotr

MobileFormats nadzoruje konkurs Monnari

Oprogramowanie UNIT4 wspiera poprawę dostępu do wody pitnej w Etiopii