w

Liczba obiektów hotelowych objętych systemem Amadeus przekroczyła 100 tysięcy

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej poinformował, że w wyniku zwarcia umowy z firmą Destinations of the World liczba dostępnych w systemie Amadeus obiektów hotelowych przekroczyła 100 tysięcy. Wzbogacenie oferty hotelowej znacząco ugruntowuje pozycję Amadeus jako wiodącego systemu dystrybucyjnego na rynku, wyróżniającego się najbardziej kompleksową, w pełni zintegrowaną i atrakcyjną ofertą turystyczną.

Umowa z Destinations of the World (DOTW), wiodącym globalnym hurtowym operatorem turystycznym, umożliwi włączenie do zasobów systemu Amadeus oferty firmy, a korzystającym z niego biurom podróży pozwoli na wystawianie klientom voucherów hotelowych typu pre-paid. Dostęp do oferty firmy Destinations of the World znacząco wzbogaca wybór hoteli, jaki mają klienci biur podróży korzystający z systemu Amadeus, zwiększając tym samym konkurencyjność tych biur oraz dając im możliwość zwiększenia dochodów.

Nowa umowa odzwierciedla zaangażowanie firmy Amadeus w zapewnianie największego wyboru ofert i najbardziej atrakcyjnych cen – od największych sieci hotelowych po niezależne hotele klasy boutique położone w egzotycznych miejscach.

Amadeus Selling Platform to rozwiązanie dla biur podróży oraz innych punktów sprzedaży oferty turystycznej (biletów lotniczych, hoteli, ubezpieczeń podróżnych oraz ofert wypożyczalni samochodów), używane w ponad 90 tysiącach placówek na całym świecie. Zintegrowany zaawansowany mechanizm PNR (Passenger Name Record) umożliwia łatwą obsługę sprzedaży usług DOTW za pomocą dobrze znanego użytkownikom środowiska GDS, pozwalającego wyszukiwać i dokonywać rezerwacji miejsc hotelowych. System Amadeus umożliwia przetwarzanie wszystkich elementów zawartych w planie podróży tj.: rezerwacji lotniczej, hotelowej i samochodowej oraz ubezpieczenia podróżnego.

Keith Fernandez, dyrektor zarządzający grupy DOTW, skomentował fakt przystąpienia do partnerstwa: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości rozszerzenia zasięgu naszej oferty hotelowej na 90 tysięcy punktów sprzedaży korzystających z systemu Amadeus na całym świecie. Dostępna obecnie w systemie oferta obejmuje około 18 tysięcy naszych placówek, a do końca roku liczbę tę zamierzamy zwiększyć pięciokrotnie. Koncentrujemy się na zapewnieniu klientom firmy Amadeus kompleksowej oferty konkurencyjnych produktów, objętych efektywnym, zintegrowanym procesem rezerwacji, nie pomijając przy tym obsługi podstawowego zapotrzebowania na usługi pre-paid.”

Hugo Ehrnreich, szef działu dystrybucji hotelowej w firmie Amadeus, powiedział: „Cieszymy się z zawarcia tak ważnego porozumienia z Destinations of the World, wpisującego się w realizację naszej misji, którą jest pomaganie klientom w osiąganiu większych zysków i większego zadowolenia klientów. Dzięki pełnej integracji z kompleksową obsługą podróży przez GDS, nowe informacje o ofercie hotelowej zapewnią niezrównany poziom produktywności oraz wybór placówek, cen i metod płatności. A to dopiero początek…”.

***

Informacje o DOTW

Destinations of the World (DOTW) to wiodący globalny hurtowy operator turystyczny, dysponujący 21 biurami w 16 krajach całego świata, zatrudniający ponad 400 wielojęzycznych profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, obsługą, finansami i wsparciem informatycznym dla klientów ze światowej branży turystycznej.

DOTWconnect, internetowy system rezerwacyjny DOTW, łączy obecnie ponad 150 tysięcy biur podróży z całego świata z dostawcami usług w ponad 1200 miastach globu. Do najważniejszych cech stanowiących o powodzeniu DOTWconnect należą XML, White Labelling, kontrolowana obsługa kontraktów online i extranet dla dostawców. Uruchomiona w lutym 2008 r. wersja 2.0 została udostępniona rok później i od tej pory jest systematycznie dostosowywana do zmieniających się wymagań rynku i klientów.

Więcej informacji o Destinations of the World można znaleźć pod adresem www.dotw.com

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz
Account Director
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: [email protected]
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: [email protected]
www.sigma.com.pl

Avatar photo

Napisane przez Sigma

Jest alternatywa dla drogich mieszkań w Krakowie

Kurs na Kanał Białomorski