Kryształowe Godło dla Pyralgina. Marka godna zaufania 2011
Dbałość o zdrowie to jeden z najważniejszych aspektów w życiu człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazały, że w tej materii jesteśmy konsekwentni i często od lat wybieramy te same marki, jeśli już raz wzbudziły nasze zaufanie.
Najlepszym testem dla leków okazuje się doświadczenie osób z najbliższego otoczenia. Jeśli to doświadczenie obejmuje kilka pokoleń jest najsilniejszą rekomendacją. Ważnymi argumentami dla polskich pacjentów jest dostępność cenowa oraz oferowana jakość.
Zdobywca Kryształowego Godła marka Pyralgina została najlepiej na tle innych marek oceniana za jakość, stosunek wartości do ceny oraz zrozumienie potrzeb klienta. Markę Pyralgina wyróżnia to, że jest dobrze znana i ma długie tradycje. Jest także, w opinii ankietowanych, marką lubianą przez dzieci.
Kategoria leków przeciwbólowych silnie rosła w ostatnich latach. W związku z tym na półkach pojawiło się wiele nowych produktów. Ostatnie półrocze przyniosło jednak lekkie wyhamowanie trendów. W takiej sytuacji zaufanie klientów do marek i produktów jest wartością, którą trudno przecenić. Szczególnie w dobie kryzysu gospodarczego.