Betty Beauty przełamuje dotychczasowe standardy i pokazuje, że dbałość o wygląd okolic intymnych nie powinna nikogo dziwić. Potwierdza to fakt, że przez cztery lata obecności na rynku, marka pozyskała 250 tys. zadowolonych klientów na całym świecie, a 95 % użytkowniczek poleca ją swoim znajomym.
Wyraz temperamentu i osobowości
– Wśród produktów Betty Beauty znaleźć można dwie linie farb do koloryzacji włosów w okolicach intymnych. Pierwsza z nich jest bardziej stonowana i pozwala zostać blondynką, brunetką i szatynką również „tam na dole”. Druga natomiast przeznaczona jest dla osób mających ochotę na odrobinę szaleństwa i zabawy przy eksperymentowaniu z różem, błękitem, czerwienią, zielenią, pomarańczą czy lila – mówi Kamila Skalska, właścicielka firmy Oxford Str, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów Betty Beauty w Polsce. – Bardzo popularne stają się również szablony, nadające fryzurze intymnej określony kształt m.in. serca, błyskawicy, gwiazdki lub ust, a także krem do depilacji miejsc intymnych, nad którego formułą przez kilka lat pracowali specjaliści w dziedzinie chemii, biologii i ginekologii – dodaje Kamila Skalska.
W domu i w salonie
O wygląd fryzury w okolicach intymnych można zadbać w domu, albo w gabinecie kosmetycznym lub fryzjerskim. Takie usługi proponuje między innymi Wax Studio z Gdańska. ─ Moje klientki już od pewnego czasu dopytywały o takie usługi, jednak duże zainteresowanie produktami Betty Beauty przekroczyło moje przewidywania – mówi Joanna Sumczyńska, właścicielka salonu.
Nie tylko dla kobiet
Czteroletnia historia na amerykańskim rynku pokazała, że większość klientów Betty Beauty to kobiety pomiędzy 29 a 54 rokiem życia. Po produkty te coraz częściej sięgają i mężczyźni, stanowiąc 14 % wszystkich klientów firmy. W Stanach Zjednoczonych fryzury intymne robią furorę, zwłaszcza w show biznesie.
Produktów Betty Beauty używają m.in. Samantha Jones w serialu „Seks w wielkim mieście”, muzycy P. Diddy, Jack Black czy aktor Ben Stiller.
Więcej informacji na stronie internetowej:
oraz na Facebooku:
http://www.facebook.com/miejscintymnych?ref=ts&fref=ts
O Betty Beauty:
Marka Betty Beauty została stworzona w 2008 roku przez amerykankę Nancy Jarecki. W czasie podróży po Europie, Nancy w rzymskim salonie fryzjerskim dostrzegła, że kobiety wychodziły o d fryzjera z resztkami farby do włosów. Okazało się, że klientki proszą o pozostałości farby, aby farbować włosy w okolicach intymnych. Po powrocie do Nowego Yorku Nancy Jarecki zabrała się do pracy i stworzyła markę Betty Beauty, która od tego czasu zdobyła 250 tys. zadowolonych klientów i jest obecna na 6 kontynentach, w 29 krajach. |