w

KLM dołączył do linii lotniczych korzystających z rozwiązania Amadeus Ancillary Services

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wdrożeniu rozwiązania Amadeus Ancillary Services (AAS) przez holenderskiego narodowego przewoźnika lotniczego – linię KLM. Rozwiązanie umożliwia biurom podróży dokonywanie rezerwacji biletów Economy Comfort, dając im jednocześnie możliwość sprzedaży usług dodatkowych oferowanych przez KLM.

Amadeus Airline Ancillary Services to kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające liniom lotniczym dystrybucję usług (prezentację oferty i cen oraz obsługę rezerwacji i płatności) za pośrednictwem wszystkich kanałów zgodnie z obowiązującymi w branży standardami.

Korzystające z systemu Amadeus biura podróży w Holandii czerpią korzyści ze ścisłej integracji nowych informacji o ofercie KLM z użytkowanym środowiskiem pracy, dzięki czemu konsultanci nie muszą już używać różnych interfejsów przy sprzedaży usług dodatkowych. System wyświetla wszystkie dostępne usługi w jednym miejscu, pozwalając pracownikowi na wybranie produktu i dokonanie rezerwacji za pomocą jednego kliknięcia. Umożliwia to biurom podróży lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów i dzięki temu umocnienie swojej roli jako konsultanta w sprawach podróży.

– Cieszymy się, że nasze rozwiązanie pomoże linii lotniczej KLM w dystrybucji biletów Economy Comfort do wszystkich biur podróży korzystających z systemu Amadeus GDS – mówi David Doctor, dyrektor działu Airline and Travel Agency Distribution w firmie Amadeus. – Amadeus pozostaje pionierem w obszarze usług dodatkowych, koncentrując się na dostarczaniu rozwiązań pomagających zwiększać dochody, zapewniać najwyższy poziom obsługi klienta – poprzez wielokanałowość oferty – oraz osiągać wysoką konkurencyjność – dodaje.

Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services wybrało już siedemnaście linii lotniczych z całego świata. Zostało ono wdrożone zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach sprzedaży biur podróży na kluczowych rynkach, w tym francuskim i skandynawskim.

***

Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Dorota Kaźmierska
Vice Director
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: [email protected]
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: [email protected]
www.sigma.com.pl

Avatar photo

Napisane przez Sigma

Machines Now! Schneider Electric dla OEM

Liczba tygodnia: co najmniej 34% szkodliwego oprogramowania dla Androida kradnie dane