Oba konkursy promują działania marketingowe zrealizowane w sposób niestandardowy, innowacyjny, wyznaczając nowe trendy i nowe sposoby podejścia do planowania i zakupu mediów. W tym roku zgłoszono 111 prac, z czego 14 zdobyło nagrody a 20 wyróżnienia.
Po raz kolejny jury doceniło innowacyjne działania marketingowe promujące markę Łaciate. W tym roku wyróżniona została kampania Miss Dobra Łaciata. Kampania trwała 2 miesiące, rozpoczęła się w grudniu 2010 roku a swój finał miała w styczniu 2011 roku. Zorganizowano wybory Miss Dobrej Łaciatej, w których internauci mogli głosować na swoją faworytkę. Wśród 12 zgłoszonych kandydatek, jury pod przewodnictwem Piotra Gąsowskiego, znanego aktora i kabareciarza, wybrało jedną laureatkę. Kluczowym medium był Internet, wspierany przez działania prowadzone w telewizji.
Kampania Miss Dobra Łaciata została wyróżniona w X konkursie Media Trendy 2011 – Innowacje w planowaniu mediów. Ta sama kampania została nominowana w XV Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Kreatura 2011.