9-10 czerwca 2011 w Centrum Warszawa
Specjaliści PR, marketingu, dziennikarze, blogerzy, fachowcy od CSR będą dyskutować min. o tym:
– Jaką rolę odgrywają dziś media? Kreują opinię czy uczestniczą w dialogu? Informują, czy agregują informacje? –dr Wojciech Jabłoński
– PR czy reklama? Co jest podstawą skutecznej komunikacji w Social Media? – Patrycja Nowakowska – Senior Brand Manager w Kraft Foods Polska
– Jak zarządzać kryzysem w Social Media – Katarzyna Przewuska – Managing Director, Euro RSCG Sensor
– Czy Internet pomaga lepiej służyć pacjentom i odbiorcom? Jakie obowiązki komunikacyjne spoczywają na placówkach zdrowia w XXIw. Paweł Trzciński – Rzecznik Centrum Zdrowia Dziecka
Pełny program konferencji można znaleźć w serwisie www.pr-internet.pl
Zapraszamy wszystkie osoby, które wierzą w znaczenie komunikacji w procesie budowania wartości marek oraz fanów Social Media.