Wiosenny sezon upłynie pod znakiem kontrolowanego, jeansowego luzu. Modne są szersze fasony i proste kroje. Jeansy, traktowane do tej pory jako najpopularniejsza odzież codzienna, stają się spodniami na każdą okazję – w połączeniu z białą koszulą lub t-shirtem doskonale nadają się również do szkoły i na spotkanie z przyjaciółmi.
Według stylistów marki Hot Oil, hitem tej wiosny jest t-shirt z nadrukiem. Napisy, rysowane postaci, wzory geometryczne – wszystko jest dozwolone. Do tego luźno przewiązany szal, jeansowa kurtka lub bluza.
Najmodniejsze kolory tego sezonu to nasycone zielenie, pomarańcz, fiolet, czerwień oraz barwy natury, czyli zielenie oliwkowe i khaki. Zawsze na topie, więc również teraz: czerń, grafit i biel. We wzorach dominują z kolei wielobarwne paski – dla chłopców oraz kwiaty – dla dziewcząt.
– Wiosna i młodzi ludzie stanowią kwintesencję życia i wigoru, stąd tak wiele w naszej aktualnej kolekcji barw inspirowanych naturą i luźnych, może nawet lekko nonszalanckich ubrań. Wiemy, jak dużą wagę nastolatki przywiązują do stroju, często ubiorem chcą naśladować starszych od siebie. Pierwsze miłości, pierwsze wagary, pierwsze „poważne” rozmowy z przyjaciółkami warto przeżyć w dobrze skomponowanych, wyjątkowych zestawach marki Hot Oil – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Wiosenno-letnia kolekcja marki Hot Oil to ubrania z pomysłem, charakteryzujące się wysoką jakością spod znaku Wójcik Fashion.
Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat, dynamicznych, wymagających, ceniących wygodę, otwartych na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.
###
Informacje o marce Hot Oil:
Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.
Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium,
firmy Wójcik Fashion.
Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.
Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marka Wójcik.
Sieć Hot Oil liczy obecnie 8 sklepów własnych, 43 franczyzowe oraz sklepy partnerskie.
Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl
Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php
Zapraszamy również do odwiedzenia profilu marki: www.facebook.com/HotOilPL