Odpowiednio skalibrowano punkty poboru wody a w ich pobliżu umieszczono dedykowany przekaz wizualny w postaci specjalnych naklejek z przesłaniem od firmy mający przypominać użytkownikom o konieczności racjonalnego jej używania. To ważna inicjatywa nie tylko z punktu widzenia optymalizacji zużycia wody i energii ale i podnoszenia wiedzy pracowników firmy jako elementu społecznej odpowiedzialności biznesu w poszanowaniu środowiska naturalnego.
Heesung Electronics Poland – będąc koreańskim odziałem produkcyjnym w Polsce, rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Firma jest wiodącym producentem modułów podświetlenia lampowego jak i diodowego (BLUs) do LCD, będąc jednocześnie głównym dostawcą Global LG a także odbiorców Japońskich. Strategia wzrostu przedsiębiorstwa oparta jest na ciągłych inwestycjach w rozwój technologii i innowacji na najwyższym światowym poziomie co w konsekwencji przekłada się na innowacyjne rozwiązania w TV LCD również 3D. Heesung Electronics w Polsce zatrudnia ponad 2800 pracowników.