Konkurs „Hit Handlu” adresowany jest do handlowców detalicznych, którzy już po raz jedenasty wskazali najchętniej kupowane i generujące największe obroty w ich sklepach produkty FMCG. W tegorocznej edycji konkursu wyłoniono najlepiej sprzedające się produkty aż w 56 kategoriach. Konkurs organizowany jest przez redakcję pisma branżowego „Handel” przy współpracy z firmą badawczą Nielsen.
Nagrodę niezależnych handlowców w kategorii „Śmietany pasteryzowane” zdobyła Śmietana 18% do zupy OSM Piątnica − producenta wysokiej jakości wyrobów mleczarskich pozbawionych „sztucznych” dodatków i konserwantów. W każdej z 56 kategorii wytypowano 5 najlepiej sprzedających się produktów w ujęciu wartościowym w ciągu roku, od czerwca 2011 r. do maja 2012 r. (kategorie spożywcze). Następnie, ankieterzy skontaktowali się telefonicznie z 872 właścicielami sklepów detalicznych i poprosili ich o wskazanie produktów generujących najwyższe obroty w ich sklepach. Respondenci typowali jeden produkt w danej kategorii, a wygrywał ten, który otrzymał najwięcej wskazań.
Produkt marki Piątnica, dostępny w opakowaniu 200 g, a także w większym kubku 400 g, cieszy się od lat niezmiennie dużym zainteresowaniem konsumentów. OSM Piątnica była jedną z pierwszych firm, która postanowiła wskazać zastosowanie śmietan na opakowaniu. Śmietana 18% nie warzy się w gorących zupach i sosach. To najchętniej wybierany produkt spośród wszystkich śmietan marki Piątnica, mający szerokie zastosowanie w kuchni, ceniony za smak, jakość oraz uniwersalność. Dzięki zastosowaniu lekkiej termizacji, Śmietana ma dłuższy, prawie miesięczny okres przydatności do spożycia.
Więcej informacji na temat OSM Piątnica oraz produktów firmy można znaleźć na stronie www.piatnica.com.pl