w

Fitella wspierała uczestniczki prestiżowego konkursu modelek

Jako oficjalny Partner konkursu marka Fitella zapewniła finalistkom smaczne i zdrowe śniadania oraz profesjonalne porady dietetyka w trakcie Elite Model School 2011 – zgrupowania 12 finalistek konkursu poprzedzającego Galę Finałową. W trakcie specjalnego spotkania z dietetyczką, Małgorzatą Krukowską dziewczyny dowiedziały się, jak zdrowo się odżywiać i jak rozsądnie stosować dietę, by mieć piękną szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem i energią niezbędną w pracy modelki.

Przedstawicielka marki Fitella zasiadała także w jury konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwyciężczyni tegorocznych zmagań. Została nią 15-letnia Michalina Czynszak, która w światowymi finale w Szanghaju walczyć będzie o główną nagrodę konkursu – kontrakt o łącznej wartości miliona dolarów i nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.

Warto przypomnieć, iż w związku z zaangażowaniem marki Fitella w tegoroczną edycję konkursu wybrane produkty Fitella, tj. musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone są jako rekomendowane przez Elite Model Look. Uczestniczki konkursu wspierało także mocno owocowe FRUGO i napój izotoniczny 4MOVE

Marsjanki zachęcają do pomocy

Nowy Urinal® Syrop – by sprostać dziecięcym potrzebom