w

Co może być lepsze od Dużego Piwa? Tylko Piąte Piwo!

Kompania Piwowarska od 2007 r. nagradza wyróżniających się pracowników, doceniając ich zaangażowanie w rozwój firmy. Służy do tego program uznaniowy znany dotychczas jako Duże Piwo. W tym roku konkurs odbywa się w nowej formule – pod nazwą Piąte Piwo.

– Postanowiliśmy zmienić formułę programu, tak aby była – podobnie jak nasze produkty – bardziej klarowna i pobudzająca do działania – powiedział Rob Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej. –Chcemy, aby nowa nazwa stała się symbolem naszego celu. Obecnie niemal 4 na 10 piw wybieranych w Polsce to produkty Kompanii Piwowarskiej. Jednak ciągle dążymy do tego, aby również piąte piwo kupowane przez polskich konsumentów było naszym piwem. Chciałbym, aby obecna nazwa programu motywowała do bycia bardziej pomysłowym, efektywnym i innowacyjnym, przybliżając nas do tego celu.

Program odbywa się w trybie kwartalnym. Każdy pracownik KP może zgłosić do konkursu osobę lub zespół, który osiąga wyjątkowe wyniki wspierające realizację priorytetów strategicznych KP lub w szczególny sposób promuje wartości firmy w codziennej pracy. Zwycięzcy etapów kwartalnych otrzymują statuetki i dyplomy, zaś na koniec roku mają szansę na nagrodę główną – wycieczkę zorganizowaną we współpracy z SABMiller i Prezesem Kompanii Piwowarskiej. Laureatem poprzedniej edycji programu jest Piotr Łapa, kierownik ds. gastronomii w obszarze sprzedaży Gdańsk Północ. Komisja wyróżniła go „za całkowite odmienienie pozycji Kompanii Piwowarskiej w gastronomii na Wybrzeżu, zarówno pod względem wizerunkowym, jak i biznesowym”. W nagrodę Piotr Łapa spędzi urlop w RPA.

– Dotychczasowe edycje programu cieszyły się dużą popularnością wśród pracowników. W roku F12 do Dużego Piwa napłynęło aż 108 zgłoszeń – 93 osoby i 15 zespołów. Najważniejsze w programie jest to, że to sami pracownicy zgłaszają do nagrody swoich kolegów, których zaangażowanie ich zdaniem zasługuje na wyróżnienie – powiedziała Patrycja Skrzypiec, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, członek Komisji Programu Piąte Piwo.

Nagrody są przyznawane w pięciu obszarach: sprzedaż, logistyka, produkcja, inne działania komercyjne (np. marketing, marketing kliencki, insights, marki globalne) oraz pozostałe działy wspierające (np. finanse, pion personalny, CA, IT). Kompania Piwowarska wyróżnia osoby oraz zespoły (te ostatnie wyłącznie w kategoriach wartości korporacyjne oraz Piąte Piwo dla sprzedaży). Kandydatów do Piątego Piwa mogą wskazywać wszyscy pracownicy Kompanii Piwowarskiej. Wyjątek stanowi kategoria Piąte Piwo dla Sprzedaży, w ramach której zespoły są oceniane na bazie realizacji określonych planów i działań, zapewniających najwyższy wynik sprzedaży.

Więcej informacji o Piątym Piwie oraz poprzednich edycjach programu na stronie www.kp.pl

Do redaktora:

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 r. wyniosła 13,5 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 31,4 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5,6 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udzielają:

Wojciech Mrugalski

kierownik ds. komunikacji

[email protected]

ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań

tel. + 48 61 667 7667

tel. kom. + 48 601 91 11 44

fax + 48 61 667 7850

www.kp.pl

Koroniewska nadal pod lupą mediów

Zamieszkać w domu, ale nie za miastem