w ,

Ciszewski MSL Financial Communications odpowiedzialny za IPO, IR oraz PR Murapol S.A.

Zakres działań agencji obejmuje komunikację korporacyjną, produktową oraz stałą obsługę w zakresie relacji inwestorskich. Ciszewski MSL Financial Communications będzie wspierać spółkę w wypełnianiu obowiązków informacyjnych związanych z planowanym na ten rok debiutem na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych oraz jej obecnością na rynku Catalyst.

Mamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości mieszkaniowych, potwierdzone zaufaniem naszych klientów na wielu rynkach lokalnych – mówi Michał Sapota, Wiceprezes firmy Murapol S.A. W związku z rozwojem firmy oraz zbliżającym się IPO kładziemy coraz większy nacisk na komunikację z naszymi interesariuszami, dlatego zależało nam na posiadaniu solidnego, doświadczonego partnera, który będzie nam kompleksowo doradzał w zakresie budowania reputacji naszej firmy – podsumowuje.

Realizacja działań dla firmy Murapol S.A. będzie opierać się na bliskiej współpracy naszych dwóch specjalistycznych działów – Investor Relations oraz Real Estate. Głęboko wierzymy, że prowadzone przez nas działania przyczynią się zarówno do sukcesu planowanego IPO jak i – w dalszej perspektywie – do dalszego rozwoju biznesu Klienta – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Zarządzający Ciszewski MSL Financial Communications.

Za obsługę spółki Murapol odpowiada dział Real Estate prowadzony przez Patrycję Rabińską oraz dział Investor Relations pod nadzorem Daniela Gąsiorowskiego.

***

Murapol S.A. funkcjonuje na rynku budownictwa mieszkaniowego od 2001 roku, jest deweloperem wywodzącym się z południowej Polski, posiadającym wieloletnie doświadczenie w kompleksowym wykonawstwie osiedli w zabudowie jedno i wielorodzinnej, a także obiektów komercyjnych. Główna siedziba spółki mieści się w Bielsku-Białej, w ośmiu miastach Polski znajdują się jej oddziały, w Katowicach, Tychach, Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Wieliczce. Do końca 2011r. firma wybudowała 1 873 mieszkania oraz 103 lokale użytkowe w 23 inwestycjach o łącznej powierzchni ponad 116 tys. mkw. O dynamice wzrostu i potencjale spółki świadczy portfel planowanych projektów deweloperskich, który na koniec I kwartału 2012 r. obejmował 13 inwestycji, na które składa się około 3 530 mieszkań oraz  lokale i powierzchnie biurowe obejmujące około 188 000 mkw. Murapol specjalizuje się w segmencie mieszkań popularnych plus, buduje głównie kameralne osiedla do czterech kondygnacji, dbając o to, aby oferowane produkty i usługi spełniały oczekiwania klientów. Strategia spółki zakłada stałe zwiększanie obecności własnych projektów w polskich miastach i dążenie do objęcia pozycji wiodącego dewelopera w skali kraju. Stabilny wzrost i bezpieczeństwo osiąganych zysków spółka osiąga m.in. poprzez dywersyfikację geograficzną prowadzonych inwestycji oraz dywersyfikację swoich projektów w różnych lokalizacjach w ramach jednej miejscowości. Poza aktywnością w wielu regionach Polski, dynamikę wyników zapewnia firmie także realizacja projektów w formule partnerstwa prywatnego z właścicielami atrakcyjnych gruntów oraz generalne wykonawstwo po stronie firmy, co sprzyja optymalizacji kosztów oraz lepszej kontroli procesów inwestycyjnych. W połowie 2012 Murapol planuje debiut na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych.

***

Ciszewski MSL Financial Communications to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej i nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internetu oraz organizacji szkoleń i eventów. Obecnie firma pracuje dla 36 firm. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski MSL Financial Communications są takie firmy jak: BNP Paribas, PKO BP, Bank Millennium,  Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Dexia Asset Management, Credit Suisse Group, BZ WBK, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citi Handlowy, Neinver, Galeria Katowicka, Marvipol, LHI, KRUK S.A, Mercer, czy Capgemini.

Firma została wyróżniona w konkursie Złotych Spinaczy za projekt „Struktury, z którymi warto”, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski MSL Financial Communications zostało również zakwalifikowane do finału SABRE Awards za realizację kampanii edukacyjnej "Nasze Długi" dla firmy KRUK S.A. Grupa Ciszewski Marketing Group SA, do której należała Agencja Ciszewski MSL Financial Communications to jedna z najstarszych i największa agencja w Polsce, zdobywca tytułu Agencji Roku 2009 i 2010 w konkursie Impactory – "Agencji roku 2010 na Świecie" wg magazynu PR Week – w Polsce. W grudniu 2011 roku wszystkie spółki Ciszewski Marketing Group SA zostały kupione przez MSL Group, jedną z największych na świecie agencji PR, należącą do sieci Publicis. Więcej informacji na: www.ciszewskifc.pl

Avatar photo

Napisane przez Patrycja Rabińska

Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny współpracuje z Kaspersky Lab z myślą o ITU Telecom World

SAP wprowadza na rynek nowe aplikacje oparte na platformie SAP HANA®