Akcję nakłonienia „Siary” do zgolenia charakterystycznej już brody i przekonania się, że golenie może być przyjemne, zainicjowała marka Wilkinson, znany producent maszynek i kosmetyków do golenia.
Janusz „Siara” Rewiński jest zaskoczony tak nietypową akcją… jednak nie mówi „NIE”. Stawia tylko jeden warunek – Wilkinson musi zgromadzić imponującą liczbę zwolenników akcji.
Wilkinson podejmuje wyzwanie i już mobilizuje swoje siły na Facebooku, gdzie gromadzi fanów. Na fanpage’u www.facebook.com/WilkinsonPolskazbierane są głosy poparcia. Poprzez kliknięcie „Lubię to!” można włączyć się do akcji Cała Polska goli „Siarę”! Każdy głos się liczy!
„Siara” z zaciekawieniem śledzi poczynania fanów na fanpage’u marki Wilkinson. „To niesamowite, że rozpoczęła się taka akcja. Ja sam nie potrafię wyobrazić sobie siebie bez zarostu, ale możecie próbować mnie przekonać.” – mówi Janusz Rewiński i dodaje: „Nikt od 30 lat nie widział mnie bez brody, nawet moja żona!”. Fani są tym bardziej ciekawi jak będzie wyglądał „Siara” bez brody.
Jeśli marka Wilkinson zaimponuje „Siarze” liczbą zgromadzonych fanów na Facebooku i aktor zgodzi się na zgolenie brody, może on liczyć na wsparcie w postaci produktów do golenia. Wilkinson dostarczy „Siarze” swoją najlepszą jednoczęściówkę Xtreme3 i zestaw kosmetyków do golenia.
„Mamy nadzieję, że fani przyłączą się do akcji na naszym fanpage’u i wspólnie uda nam się namówić „Siarę” do zgolenia brody. Jeżeli odniesiemy sukces, przekonamy ludzi, że golenie może być przyjemne… nawet dla brodaczy. Od czasów pierwszych doświadczeń celebryty z akcesoriami do golenia wiele się zmieniło. Przekonajcie się sami.” – dodaje Beata Kozieł, Senior Brand Manager.
* * *
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
Agnieszka Burzyńska / Paulina Śliwińska
[email protected]/ [email protected]
+48 691 91 00 37 / +48 691 91 41 30
+48 42 209 17 45
ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź