w

Brama garażowa: ochrona i bezpieczeństwo w każdym aspekcie

Właściciele domów, którzy chcą spać spokojnie lub pojechać na wakacje bez obaw, inwestują w drzwi i okna posiadające systemy zamykania. Nie należy także zapominać o bramach garażowych – szczególnie, gdy z garażu można przejść bezpośrednio do domu. Wartościowe przedmioty, takie jak rowery, sprzęt sportowy lub narzędzia ogrodowe, które mogą być atrakcyjne dla złodziei, nierzadko również przechowywane są w garażu. To wystarczający powód, aby zwracać uwagę na możliwie najlepsze zabezpieczenie i wybrać odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

Nowa segmentowa brama garażowa Secura z Normstahl Entrematic, posiada między innymi odporność antywyważeniową klasy 2. w standardzie, bez żadnych dodatkowych kosztów. Oznacza to, że otworzenie bramy garażowej za pomocą prostych narzędzi lub przez założenie dźwigni jest niemożliwe. Cylinder zamka jest obudowany i szczególnie dobrze chroniony w kasecie zamka. Brama garażowa Secura oferuje także dodatkową ochronę i bezpieczeństwo w innym aspekcie: bezproblemowa praca bramy dzięki rolkom typu tandem zamontowanym na łożyskach kulkowych z zintegrowaną ochroną przed przytrzaśnięciem palców, gwarantują nie tylko spokój w trakcie otwierania i zamykania bramy, ale także zapewniają bezpieczeństwo podczas użytkowania bramy każdego dnia. Co więcej, 42 milimetrowej grubości, ocieplone i termicznie izolowane panele i profile doskonale chronią przed stratami energii. Oszczędza to energię i pieniądze, a tym samym zapewnia wysoką stabilność i długą żywotność bramy.   

Klasyczna, elegancka czy nowoczesna – można wybierać spośród pięciu różnych modeli bramy Secura w jednym z dziesięciu kolorów standardowych lub na życzenie w prawie każdym kolorze z palety RAL lub NCS. Nowa, satynowo gładka i łatwa w utrzymaniu powierzchnia, zapewnia jeszcze lepszą ochronę przed blaknięciem i jest niezwykle wytrzymała.

Automatyczna brama garażowa Secura firmy Normstahl Entrematic, cena brutto od 4846,20 zł z 23% VAT

Producent: Normstahl Entrematic

www.normstahl.com

Avatar photo

Napisane przez GutPR

Fish Project S.A. zwiększył przychody ze sprzedaży

37 wycieczek na Księżyc w ciągu roku, czyli logistyka w Kompanii Piwowarskiej