w , ,

Bank Spółdzielczy w Sztumie klientem agencji interaktywnej Trol InterMedia

Współpraca Agencji Trol InterMedia oraz Banku Spółdzielczego w Sztumie to kolejny krok ku unowocześnieniu usług Banku z naciskiem na rozwój bankowości elektronicznej. Nowy serwis internetowy ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na przejrzyste komunikaty w sieci oraz intuicyjne witryny internetowe, nie sprawiające problemów odbiorcom.

– Banki spółdzielcze coraz częściej chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i dostarczyć im produkt najwyższej jakości już na poziomie pierwszego spotkania w Internecie. Jako agencja posiadamy niezbędne doświadczenie w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych serwisów internetowych, realizując serwis między innymi dla GBS Banku – mówi Marcin Gnybek,  Graphic & Web Designer z agencji Trol InterMedia.

– Naszym celem na pierwszym etapie współpracy jest stworzenie serwisu, umożliwiającego skuteczną komunikację na polu Bank – Klient. Nie bez znaczenia jednak jest strona wizualna projektu. Przejrzysta, a jednocześnie atrakcyjna, szata graficzna w równym stopniu decyduje o postrzeganiu serwisu, co jego użyteczność – precyzuje Marcin Gnybek.

Zadaniem agencji Trol InterMedia było zaprojektowanie oraz realizacja serwisu zgodnego z zasadami usability oraz trendami w bankowości internetowej.  W ramach podjętej współpracy odświeżona zostanie strategia wizerunkowa Banku Spółdzielczego z zachowaniem elementów, nawiązujących do doświadczenia tej instytucji finansowej. Współpraca zakłada również zaktualizowanie strategii marketingowej Banku Spółdzielczego w Sztumie oraz podjęcie działań w mediach społecznościowych.

– Kolejnym naszym zadaniem będzie dostarczenie Bankowi Spółdzielczemu w Sztumie nowoczesnych narzędzi e-marketingowych.  Według naszych badań, banki spółdzielcze Internautom kojarzą się z instytucjami mało nowoczesnymi. Najczęściej zaniedbują też komunikację w Internecie, nie dostrzegając, że ich potencjalnymi Klientami są również ludzie poniżej 30. roku życia. A ci z reguły doskonale poruszają się w sieci i tam poszukują informacji – mówi Izabela Kozak, Social Media & Creative Manager w Trol InterMedia – Naszym celem jest przełamać taki wizerunek Banku i zawalczyć w sposób szczególny również o nowe pokolenie Klientów – podsumowuje.

Planowany termin oddania nowej witryny banku  to czerwiec 2012r.

Avatar photo

Napisane przez Trol InterMedia

Centrum Handlowe Osowa odkrywa arkana teatralnego świata

Rusza kampania wizerunkowa Centrum Handlowego NoVa Park